לוקה טוני לקח נקודות ממילאן, 1:1 עם ורונה

צפו בתקציר
צפו בתקציר | צילום gettyimages

החלוץ הוותיק הכניע שוער שצעיר ממנו ב-22 שנה. נאפולי ורומא נפרדו ב-0:0

(גודל טקסט)

העונה של מילאן ממשיכה להיראות כמו רכבת הרים. הפעם הרוסונרי שמטו יתרון והצליחו גם לאבד נקודות מול ורונה, הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה בסרייה A. אמפולי טיילה מול קארפי וקייבו ניצחה את אטאלנטה.

מילאן – ורונה 1:1 

גם הרחקתו של נייג'ל דה יונג לא יכולה להיות תירוץ לאובדן הנקודות בבית מול הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה בליגה האיטלקית. פשוט, השחקנים של סינישה מיכאילוביץ' היו צריכים ליצור פער גדול יותר בשלב מוקדם. רק בדקה ה-52 הם עלו ליתרון משער של קרלוס באקה אחרי בישול של לואיז אדריאנו, אבל כעבור ארבע דקות הכל התהפך. 

דה יונג הורחק, השופט הורה על הנקודה הלבנה ולוקה טוני בן ה-38 הכניע מהנקודה הלבנה את ג'יג'י דונארומה, שצעיר ממנו ב-22 שנים. ביום חמישי הקרוב תתמודד מילאן מול סמפדוריה בגביע ולאחר מכן תחפש נקודות ליגה אצל פרוזינונה. ורונה תתאר בנאפולי. 


לוקה טוני, הכניע את הילד (gettyimages)

נאפול – רומא 0:0

נאפולי ורומא פספסו הזדמנות להיצמד לאינטר בצמרת לאחר שנפרדו ב-0:0. התכולים, שחזרו לצמרת לאחר רצף ניצחונות, מסיימים משחק שני ברציפות ללא ניצחון.

ג'יאלארוסי יכולים לצאת מאוכזבים לאחר ששער של דה רוסי נפסל בדקה ה-80, בשל חשד כי הכדור שנמסר אליו עבר את קו החוץ. עם זאת, איש המשחק שלהן הוא ללא ספק השוער ווייצ'ך שצ'סני שעצר פעם אחר פעם את התקפת נאפולי. 

תוצאות נוספות: אמפולי – קארפי 0:3 (מקארונה 46 ו-61, ספונארה 51), קייבו – אטאלנטה 0:1 (בירסה 76).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי