זאזה ירד מרשימת ההעברות של יובה, צפו בהצגה בגביע

זאזה
זאזה | צילום: Gettyimages

צמד לחלוץ. אלגרי: "אסור לנו לשכוח היכן היינו, צריך עדיין להיות רעבים"

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)

יובנטוס ממשיכה במסע הניצחונות הבלתי נפסק שלה אחרי שהביסה 0:4 את היריבה העירונית טורינו בדרבי ועלתה לרבע גמר הגביע האיטלקי. סימונה זאזה, עליו פורסם שקריסטל פאלאס מגששת אחריו בעקבות העובדה שירד לספסל במשחקים האחרונים של "הגברת הזקנה", היה הכוכב הפעם עם צמד שערים מרהיב ויכולת מצוינת. 

ב"טוטו ספורט" נכתב על זאזה: "הוא משוגע. עכשיו הוא מחוץ לשוק ההעברות אחרי שכבש כאלה שערים, עם ממוצע של שער אחד בכל 73 דקות". 

יובה רשמה ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות והמאמן מקסי אלגרי, שכבר היה בלחץ בתחילת העונה ושמע את אוהדי יובה שורקים לו בוז, ביקש משחקני יובנטוס לא להפסיק ממסע ההתאוששות: "לא היה קל נגד טורינו כפי שחושבים. היה חשוב שנעלה לרבע הגמר ונהיה מעורבים בשלושת המפעלים הגדולים ב-2016 – בגביע, האליפות והצ'מפיונס ליג".


זאזה, לא מוותרים עליו (Gettyimages)

המאמן גם אמר: "אסור לנו לשכוח היכן היינו רק לפני חודשיים בטבלה, צריך להמשיך להיות רעבים. טורינו לא שיחקה בסוף השבוע והייתה סכנה שניפול. הדבר החשוב הוא הדרך בה שלטנו בכדור ומסרנו כדורים מהר". יובה שיחקה עם חלק משחקני הספסל כמו זאזה וגם דניאלה רוגאני, ששיחק עד כה שתי דקות העונה בגביע. 

מאמן טורינו ג'יאמפיירו ונטורה, אמר אחרי התבוסה: "יובה שלטה? זו מילה מוגזמת מדי. השער של זאזה היה מהבעיטה הראשונה שלהם לשער. אחרי זה, המשחק יצא מפרופורציות עם הרחקת מולינארו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי