"אלגרי שואף לאמן את צ'לסי או יונייטד"

מביט מערבה. אלגרי
מביט מערבה. אלגרי | צילום: Gettyimages

עוד מאולד טראפורד: מויס הצהיר כי ישוב לאמן את האדומים אם יידרש לכך

(גודל טקסט)

לפי דיווח בעיתון האנגלי "מירור", מאמן יובנטוס בשנה וחצי האחרונות, מקסי אלגרי, שואף לשדרג את עצמו בעונה הבאה ומעוניין לאמן את אחת משתי הקבוצות הגדולות באי הבריטי שנמצאות בימים קשים: צ'לסי או מנצ'סטר יונייטד.

 

 

לפי הידיעה, אלגרי החל לעמול בפועל על מעבר שכזה והחל לקחת שיעורים בשפה האנגלית. הדיווחים גורסים כי לימודים אלו מעידים על רצונו של המאמן לעבור ולאמן בעונה הבאה בממלכה.

 

 

למאמן האיטלקי יש סיבות רבות לראות את עצמו מועמד ראוי לתפקידים. ברזומה שלו מופיעה אליפות עם מילאן באליפות בעונה הראשונה שלו במועדון ב-11/12, אך השיא הגיע בעונה החולפת במהלכה זכה בטרבל בליגה האיטלקית והצעיד את יובה לגמר ליגת האלופות, מה שאף זיכה אותו במועמדות לזכייה ב"מאמן השנה" של פיפ"א.

 

המאמן בן ה-48 מופיע ברשימת המבוקשים של צ'לסי, אם כי לא תחת המספרים הראשונים. רומן אברמוביץ' עדיין מפנטז על הנחתתו של פפ גווארדיולה, ובמידה שהדבר לא יצלח הוא ינסה למנות לתפקיד את דייגו סימאונה מאתלטיקו מדריד. גם במקרה הזה הוא צפוי להיתקל בקשיים שכן הארגנטיני אינו נמהר לעזוב את הבירה הספרדית מאחר שהוא רואה בקולצ'ונרוס כפרויקט אישי.

 

דיוויד מויס: "מנצ'סטר תעשה טעות אם תפטר את ואן חאל"

בתוך כך, המנג'ר הקודם של השדים האדומים, דיוויד מויס, הסכים לשחרר גלגל הצלה לאוהדי היונייטד אולם ספק הדבר ישמח אותם. המנג'ר הסקוטי הצהיר שהוא יהיה מוכן לחזור לאמן את הקבוצה אם יתבקש לעשות זאת.

 

היה נוהג אחרת אם היה יודע שהוא על זמן שאול. מויס (gettyimages)

 

מויס גם הזהיר את ההנהלה שלא תחזור על הטעות שעשתה איתו ושתיזהר לבל תפטר את לואי ואן חאל לפני תום העונה. בראיון אמר מאמן אברטון לשעבר: "אם הייתי יודע שאשאר במועדון עשרה חודשים ולא שש שנים, הייתי עושה דברים אחרת. הייתי בטוח שאני מגיע למקום שתמיד דאג למנג'רים שלו גם אם דברים לא הסתדרו".

 

"ירשתי סגל נפלא שלקח אליפות עם אלכס פרגוסון, אבל שינוי לא היה יכול להגיע תוך עשרה חודשים". הוסיף הסקוטי, אולם יחד עם זאת הבהיר שהיה חוזר לאולד טראפורד אם רק היה מתבקש לכך: "בוודאי. מעט מאוד מנג'רים בעולם היו מסרבים ליונייטד".

 

כזכור, מויס פוטר לפני שתי עונות במהלכה של העונה, אולם כיום כבר ניתן לדעת שהמספרים שהשיג לא היו גרועים יותר מאלו של ואן חאל, שלעומתו השתולל עם סכומי העתק שהושקעו ברכש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי