רומא קבעה סף לגארסיה: ניצחון על גנואה או שתעוף

רודי גארסיה
רודי גארסיה | צילום: Gettyimages

הג'יאלורוסי עפו מהגביע מול ספציה, ליפי, קאפלו, ספאלטי ומצארי מחכים

(גודל טקסט)

אין ספק שרומא הולכת מדחי לדחי והמעמד של מאמנה רודי גארסיה בסכנה. אתמול סיפקו הג'יאלורוסי את הפתעת העונה, אבל לא בחיוך. ההישג נרשם לחובתם אחרי שספציה מליגת המשנה הדיחה את הזאבים עם 2:4 בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים לאחר 0:0 בתום 120 דקות.

הנהלת רומא הציבה בפני המאמן רודי גארסיה אולטימטום כדי לשנות את המצב ולנצח את גנואה בליגה ביום ראשון. אם לא, כנראה יפוטר. בחלק מכלי התקשורת באיטליה טוענים שהמאמן כבר סיים את דרכו וההודעה תימסר אחרי המשחק הקרוב. 

באיטליה כבר פורסמו שמות המחליפים האפשריים – מרצ'לו ליפי, פאביו קאפלו, לוצ'יאנו ספאלטי או וואלטר מצארי. אם ליפי או קאפלו יתמנו, מדובר בחוזה עד תום העונה במטרה לנסות להחתים את אנטוניו קונטה, מאמן נבחרת איטליה, אחרי היורו 2016.

הבעלים ג'יימס פאלוטה פרסם הודעת התנצלות בשמו בפני אוהדי רומא. "בשם רומא ובשם עצמי, אני רוצה להתנצל בפני האוהדים על המשחק של היום. מזל טוב לספציה", כתב הנשיא בחשבון הטוויטר הרשמי של המועדון המדוכדך. 


רודי גארסיה כבר הולך? (Gettyimages)

רבים ברומא סבורים שחסרונו של הכוכב מספר אחת של רומא, פרנצ'סקו טוטי, משפיע על השחקנים. גארסיה הצהיר שהקיסר יחזור מהפציעה רק בינואר ומסביב הסלבנות הולכת ואוזלת. 

החלוץ הארגנטיני חואן איטורבה בדרך לעזוב אחרי שווטפורד סיכמה עם רומא על השאלתו עד תום העונה תמורת 1.5 מיליון יורו, כשבקיץ יקבלו האנגלים אופציה לרכוש אותו ב-15 מיליון יורו נוספים. לפני שנה וחצי נרכש השחקן הצעיר מוורונה תמורת 28 מיליון בנוסף לבונוסים, אבל איכזב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי