ניצחון 5 ברצף לנאפולי, שער 20 להיגוואין

היגוואין
היגוואין | צילום: GettyImages

1:3 יקר למוליכת הטבלה על ססואולו, הארגנטיני לא עוצר. גם קאייחון הבקיע

(גודל טקסט)

נאפולי לא נבהלת מעצמה, לפחות בינתיים. אחרי שאינטר איבדה נקודות אצל אטאלנטה, התכולים של מאוריציו סארי חיזקו את אחיזתם בפסגה עם 1:3 על ססואולו. ומי שלא מראה סימני עצירה הוא גונסאלו היגוואין, שהבקיע צמד והגיע ל-20 שערים בעשרים מחזורי ליגה העונה. 

ההתעניינות האחרונה של באיירן מינכן בשירותיו של גונסאלו היגוואין כבר לא מפתיעה אף אחד שראה את חלוץ נאפולי משחק העונה. שחקן ריאל מדריד לשעבר מציג יכולת נהדרת, נלחם בלי הפסקה ובעיקר כל הזמן מבקיע. הפעם הוא מצא את הרשת פעמיים והשלים ממוצע עונתי של שער למשחק – 20 מ-20. 

דווקא ססואולו עלתה ראשונה ליתרון בעקבות הכשלה ברחבה. החלוץ דייגו פאלצ'ינילי ניגש לנקודה הלבנה והכניע את פפה ריינה כבר בדקה השלישית. אלא שהעונה יש למאוריציו סארי את השיטה, התמיכה והכלים להרים ראש כמעט בכל מצב.


היגוואין, 20 מ-20 (GettyImages)

בדקה ה-19 לורנצו אינסינייה בישל את השוויון לחוסה קאייחון, לפני שבדקה ה-42 מארק האמשיק מסר מימין והיגוואין הגיח בין שני שחקני הגנה ודחק את הכדור פנימה. 

האורחים לחצו וכמעט ניצלו גם יציאה פזיזה של ריינה, שהצליח לתקן בעצמו עם תיקול מדויק מחוץ לרחבה, אבל שלוש דקות בתוספת הזמן קאייחון עצר כדור מימין ומסר להיגוואין, שהטעה את שומרו וירה שטוח לפינה הקרובה. 1:3 לתכולים בסיום, הפער בפסגה צמח. 

אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מחכה לנאפולי משימה לא פשוטה כבר ביום שלישי הקרוב. אינטר תגיע להתארח בסן פאולו במסגרת הגביע האיטלקי.


קאייחון, כבש ובישל (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי