2 נקודות מהפסגה: 1:2 ליובנטוס על סמפדוריה

פוגבה וח'דירה
פוגבה וח'דירה | צילום: gettyimages

אל תספידו את הגברת הזקנה. פוגבה וח'דירה סדרו ניצחון 9 ברצף

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)

כולם הספידו אותה, הפער נראה בלתי מחיק וניחוח סופה של השושלת ריחף באוויר. נו, אז מה? הגברת הזקנה לא מוכנה שיקברו אותה כל כך מהר. יובנטוס ניצחה מחזור תשיעי ברציפות, הפעם 1:2 את סמפדוריה בחוץ, וצימקה את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד. נראה מי יעז להספיד אותה עכשיו. 

סמפדוריה – יובנטוס 2:1 

אחרי שכל שש קבוצות החוץ ניצחו במשחקי הערב הקודמים באיטליה, הגיעה גם האלופה והשלימה רצף מבקרות נדיר. כבר בדקה ה-17 כבש פול פוגבה את הראשון מבישול של לאונרדו בונוצ'י והקהל באיצטדיון לואיג'י פראריס הרגיש שהקבוצה שלו בצרות. 

דקה בתוך המחצית השניה נחתה מכה נוספת על החבורה מגנואה, שבמחזור הקודם חגגה ניצחון בדרבי העירוני. פאולו דיבאלה הכשרוני מצא את סמי ח'דירה והקשר הגרמני הכניע את אמיליאנו ויויאנו. אנטוניו קסאנו הוותיק, שבמחזור הקודם בישל את שלושת השערים של קבוצתו, עוד הספיק לצמק (64). בתוספת הזמן הורחק ניקולאס מויסנדר, הפיני של המארחים, והתקוות לשוויון התפוגגו. 

זה היה כאמור ניצחון הליגה התשיעי ברציפות של יובנטוס, שתתארח במחזור הבא אצל אודינזה. הביאנקונרי חלפו בזכות הניצחון על פני פיורנטינה ואינטר ומרוחקים שתי נקודות בלבד מהמוליכה נאפולי, שדרסה 1:5 את פרוזינונה.


קסאנו, הגברת הייתה גדולה עליו (gettyimages)


פוגבה, בעלת הבית חזרה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי