בא למוחמד: גולאסו לסאלח ב-0:5 של רומא

מוחמד סאלח
מוחמד סאלח | צילום: Gettyimages

המצרי הבקיע מזווית בלתי אפשרית מול פלארמו, החמצה מזעזעת לדז'קו וטוטי עצבני

(גודל טקסט)

בזמן שהרוחות מסערת פרנצ'סקו טוטי ממשיכות לנשוב, חבריו העיפו מדרכם את היריבה התורנית וספרו ניצחון ליגה חמישי ברציפות. רומא טחנה 0:5 את פאלרמו ונהנה משער מדהים של מוחמד סאלח המצרי, שהפתיע את כולם עם בעיטה בסיבוב מזווית אפסית לרשת. 

אחרי ההפסד 2:0 לריאל מדריד במפגש הראשון ביניהן בשמינית גמר האלופות, הגיעה ההודעה שפרנצ'סקו טוטי מחוץ לסגל של לוצ'יאנו ספאלטי. הסערה החלה, מאורו בלדיסוני מההנהלה טען שלא מדובר בעונש והקיסר עצמו הכריז: "איש לא יכול לאלץ אותי להפסיק לשחק כדורגל". 

גם על המגרש לא הכל הלך בקלות. לפחות בהתחלה. כחצי שעה מהפתיחה קיבל אדין דז'קו כדור על סף השער, אבל בעט ברשלנות ימינה מדי וסיפק החמצה מזעזעת. דקה לאחר מכן הבוסני פיצה את חבריו עם השער הראשון, אותו בישל בן ארצו מיראלם פיאניץ'. 

בדקה ה-52 דז'קו בישל לסיידו קייטה ולאחר מכן גם סיפק אסיסט למוחמד סאלח האנרגטי. המצרי קיבל בטחון וכעבור דקתיים חצב את היהלום של המשחק. הוא קיבל כדור במתפרצת מראג'ה נאינגולאן, נאץ לרוץ אחריו ימינה ומזווית כמעט בלתי אפשרית הסתובב ובעט לפינה הקרובה של פבריציו אלסטרה ההמום. שער נפלא. 

קווין סטרוטמן ההולנדי, שהתמודד עם סדרת פציעות קשה, עלה בדקה ה-78 וחזר לשחק אחרי 13 חודשים מתסכלים. דייגו פרוטי המחליף, שהגיע במהלך חלון ההעברות של ינואר, עוד הספיק לבשל לדז'קו את השער האחרון ורומא ספרה ניצחון חמישי ברציפות. טוטי ישב ביציע ואפילו חייך לפרקים. בכל זאת חמישיה בבית. מנגד, פאלרמו בלי ניצחון בחמשת המחזורים האחרונים.


טוטי, גנב פוקוס ביציע (Gettyimages)


דז'קו סיפק צמד והחמצה בלתי נשכחת (Gettyimages)


ספאלטי, תפס גם את יאקיני (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי