קאפלו: "דיבאלה יהיה הכוכב הגדול הבא"

הכוכב הגדול הבא? דיבאלה
הכוכב הגדול הבא? דיבאלה | צילום: GettyImages

המאמן הוותיק צופה עתיד ורוד לחלוץ יובה. וגם: הסיכויים של רומא מול ריאל

(גודל טקסט)

מאוריציו זאמפריני, נשיא פאלרמו, טען בשנים האחרונות כי יש לו יהלום ביד, אבל אפילו הוא לבטח לא האמין שפאולו דיבאלה יהפוך כל כך מהר לכוכב על. החלוץ בן ה-22 שנרכש על ידי יובנטוס בקיץ, כבש ביום ראשון את שערו ה-13 בליגה ב-0:2 על פרוסינונה והוביל את קבוצתו לניצחון 14 ברציפות.

היכולת הפנטסטית של דיבאלה לא נעלמה גם מעיניו של פאביו קאפלו, אחד המאמנים המוערכים ביותר בהיסטוריה, שהגדיר את הארגנטיני הצעיר כ"כוכב העולמי הבא". לדברי קאפלו, לדיבאלה יש את הנתונים להיות הסופרסטאר של הכדורגל העולמי אחרי ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. 

במקביל לעתיד הוורוד שהוא מנבא לדיבאלה, קאפלו מאמין כי לרונאלדו יש עוד כמה שנים טובות בטופ. "אם ישמור על עצמו, הוא יכול לשחק ברמה הכי גבוהה עד גיל 34", קבע האיטלקי והוסיף: "לא יהיה פשוט למצוא סקורר כמוהו בעתיד. אולי דיבאלה יהיה היורש שלו. יש לו נתונים מעולים". 

בתוך כך, קאפלו, אקס ריאל מדריד בין היתר, ניתח את המפגש הצפוי של הבלאנקוס עם רומא בשמינית גמר ליגת האלופות ואמר: "רומא שינתה את הסגנון עם לוצ'יאנו ספאלטי וניצחה כבר שלושה משחקים. הם הולכים לעשות צרות לריאל. לשחקנים של רומא יש יותר אמון בעצמם והם משחקים עם יותר בטחון. הם הרבה יותר מאורגנים, עושים משחק לחץ וחוטפים כדורים ליריבה".


מאמין בדיבאלה, וגם ברומא. קאפלו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי