חרמאן דניס כבש ונפרד מאטאלנטה אחרי 5 שנים

דניס
דניס | צילום: Gettyimages

החלוץ חוזר לארגנטינה לאחר 1:1 עם ססואולו. קארפי חילצה 1:1 מול פאלרמו

(גודל טקסט)

אחרי שמונה שנים באיטליה וחמש במדי אטאלנטה, חרמאן דניס נפרד מהאוהדים בברגאמו עם שער מול ססואולו. פאלרמו איבדה יתרון וסיימה ב-1:1 את משחקה עם קארפי

אטאלנטה – ססואולו 1:1 

טקס חגיגי זה יפה, אבל שחקנים גדולים יודעים להיפרד בסטייל. חרמאן דניס, החלוץ בן ה-34 ומלך השערים בברגאמו בשנים האחרונות, עזב את השחורים-כחולים עם שער. "תודה לכולם על כל מה שנתתם לי", הכריז הארגנטיני. "זה לא שלום, אלא להתראות. הפכתם לחשובים מכדי לא לראות אתכם שוב".

הבחורים של אדי ריאה לא ניצחו כבר שבעה משחקים ברציפות, אבל הפעם יצאו מעודדים. דומניקו ברארדי האורח קבע יתרון בדקה ה-27. דקות ספורות לאחר מכן הגיע השוויון. אנדראה קונסילי אמנם הדף את הפנדל של חרמאן דניס, אך הארגנטיני עט על הריבאונד ונעץ את הכדור ברשת (32). עכשיו הוא עוזב כדי להצטרף לאינדפנדיינטה, הקבוצה ממנה הגיע לאירופה ב-2008.


חרמאן דניס, נפרד מברגאמו (gettyimages)

קארפי – פאלרמו 1:1
האורחת מסיציליה עלתה ראשונה על לוח התוצאות אחרי שבדקה ה-22 החלוץ אלברטו ג'ילארדינו כבש את שערו השביעי העונה, אלא שהמארחת, המדורגת מתחת לקו האדום, הצליחה לחזור למשחק מבעיטת פנדל מוצלחת של מתיאו מנקוסו בדקה ה-74, זמן קצר לאחר שעלה מהספסל.

בעקבות התיקו, קארפי נותרה במקום ה-18 ממנו נושרים לליגת המשנה כשלזכותה 19 נקודות, מרחק ארבע נקודות מסמפדוריה וגנואה שמעל הקו האדום וישחקו מחר (ראשון) בצהריים.

ג'ילארדינו. הראשון למצוא את הרשת במחזור ה-22 (Gettyimages)

באשר לפאלרמו, לזכותה כעת 25 נקודות, הקבוצה טיפסה למקום ה-14, אך יכולה להידרדר בסיום המחזור עד למקום ה-17.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי