כך עושים לאגדה? טוטי נזרק מהסגל של רומא

טוטי. שיגידו לי את האמת בפנים
טוטי. שיגידו לי את האמת בפנים | צילום: Gettyimages

הכוכב בן ה-39 כעס על כך שסופסל: "דורש יותר כבוד על מה שעשיתי כאן"

(גודל טקסט)

מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, הדיח את פרנצ'סקו טוטי מהסגל של רומא לקראת המשחק הערב (21:45, שידור ישיר בספורט2) מול פאלרמו. כמובן שהכוכב הגדול של הגי'אלורוסי מעולם לא זכה ליחס כזה ב-24 שנות קריירה, כולן ברומא.

 

ספאלטי שלא אהב את הביקורת הגלויה שהפנה כלפיו טוטי בשבוע האחרון ("רוצה לשחק, לא יכול לשבת על הספסל, לא יכול לסבול את היחס כלפיי"), ניגש לטוטי במהלך אימון הבוקר וביקש ממנו לעזוב.

 

"אני לא יכול להישאר ברומא בצורה הזאת", הצהיר טוטי והוסיף: "כואב לי להיות על הספסל. אני מבין שבגילי אני משחק פחות, אבל לסיים ככה את הקריירה זה רע, גם כאדם וגם לאור מה שנתתי לרומא. דורש יותר כבוד על כל מה שעשיתי כאן".

 

על פי דיווחים הקשר בן ה-39 לא ניסה כלל להתווכח, נפרד מחבריו לשלום ועזב את מתחם האימונים. אבל כנראה שזאת הייתה רק יריית הפתיחה למאבק מכוער בין השניים. לטוטי יש 244 שערים ב-593 הופעות במדי רומא.

 

טוטי, שמסיים חוזה בתום העונה ולא ברור אם יחודש, נשאל השבוע האם יש לו הרהורי פרישה והשיב: "אני מחכה להתפתחויות מול הבעלים, ג'יימס פאלוטה, ואז אשקול את עתידי. בכל מקרה הייתי מצפה שיגידו לי את האמת בפנים לגבי מעמדי בקבוצה".

 


יעזוב את הבית? טוטי (gettyimages)

 

דיווחים שונים באיטליה מרמזים כעת שטוטי אכן יפרוש בסיום העונה, אם כי יישאר ברומא בתפקיד ניהולי אולי כמנהל מקצועי בגי'אלורוסי. מצד שני, הדרמה הנוכחית וההתנגשות בינו לבין ספאלטי מלמדת שהיחסים עולים על שרטון וייתכן שטוטי יפרוש בתוספת גירושים מכוערים מרומא.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי