הדרבי של איטליה: יובה רוצה להגדיל את היתרון בפסגה

גילה שמנצ'יני רצה אותו באינטר. פאולו דיבאלה
גילה שמנצ'יני רצה אותו באינטר. פאולו דיבאלה | צילום: Gettyimages

דיווחים: אינטר תציע לסימאונה חוזה עתק באמצעות חברה של דונלד טראמפ

(גודל טקסט)

יובנטוס יכולה לברוח לנאפולי שמשחקת רק מחר נגד פיורנטינה אם תנצח הערב במה שמכונה "דרבי ד'איטליה" את אינטר ביובנטוס ארינה (21:40, ישיר בספורט1 ו-HD).

 

הסיפור של לפני המשחק שייך לאינטר. לפי פרסום של "ספורט" הקטאלוני, הבעלים האינדונזי אריק טוהיר רוצה להחזיר את הקבוצה לצמרת בעונה הבאה. הוא פנה למאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה, והציע לו משכורת עתק של 20 מיליון יורו לעונה למשך חמש שנים, בעזרת אחת החברות של דונלד טראמפ הרץ לבחירות בארה"ב.

 

 

לא מכבר פורסם שטוהיר מחפש למכור את הקבוצה, אבל כעת נראה שהוא מעדיף לצרף שותף בדמות חברת "פרוטו גרופ" שהבעלים שלה הוא טראמפ ואלסנדרו טרופו.

 

טראמפ יסייע להנחית את סימאונה בסן סירו? (AFP)

 

מבחינת המשחק עצמו, מאמן הנראזורי רוברטו מנצ'יני אמר לקראת המשחק כי זו ההזדמנות האחרונה של שחקניו לעלות על רכבת לאליפות. הפסד ירחיק אותם סופית מהתואר. העימות המעניין יהיה בין שני החלוצים הארגנטינים: פאולו דיבאלה מיובה עם 13 שערים ו-4 בישולים ומאורו איקרדי מאינטר 11 שערים ובישול. דיבאלה חשף שכמעט הצטרף לאינטר שרצתה אותו מפאלרמו: "קיימתי שיחות עם רוברטו מנצ'יני, הודיתי לו מאוד על ההתעניינות, אבל סירבתי כי תמיד רציתי לשחק ביובה שהיא קבוצה חזקה יותר".

 

אלגרי חושש מירידת מתח

אחרי התיקו המאופס מול בולוניה שקטע רצף של 15 ניצחונות רצופים, יובה חזרה לעצמה עם 2:2 מול באיירן מינכן. לא בטוח שהתוצאה תספיק לגומלין ליגת האלופות, אבל השחקנים קיבלו ביטחון והם מוכנים לחזור לנצח.

 

"אנחנו רוצים לחזור לנצח, להמשיך להוביל ולהתגבר על אינטר שהיא קבוצה מאוד פיזית" אמר מאמן הגברת הזקנה, מסימיליאנו אלגרי, לקראת המשחק. "תראו איך דברים משתנים בכדורגל. אנחנו התחלנו רע את העונה ואינטר הובילה, אבל היא ירדה למקום חמישי ואפילו קצת הפתיעה אותי שלא הצליחה להמשיך את הפתיחה. זה אומר שהכל נזיל".

 

הופתע לרעה מאינטר. אלגרי (gettyimages)

 

"הקאמבק שלנו נגד באיירן היה מדהים", המשיך אלגרי, "אבל אנחנו צריכים ללמוד לשחק נגדם ונגד הגדולות שמשחקות עם הכדור במהירות של 100 קמ"ש. עדיין אנחנו לא מספיק טובים בזה". אלגרי אמר ששחקניו הרגישו ירידת מתח אחרי המשחק נגד באיירן וזה לא קל לחזור לשחק בליגה אחרי עימות כזה גם אם מדובר באינטר. 

 

הרכבים משוערים

 

יובנטוס: ג'יאנלואיג'י בופון; לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי, ג'ורג'יו קייליני, שטפן ליכטשטיינר; סמי ח'דירה, הרננס, פול פוגבה, אלכס סנדרו; פאולו דיבאלה, מריו מנדזוקיץ'.

 

אינטר: סמיר הנדנוביץ'; חואן חסוס, ז'ואאו מיראנדה, חייסון מוריו, אלכס טלס; ג'אופרי קונדוגביה, גארי מדל, פליפה מלו, דנילו ד'אמברוסיו; רודריגו פאלסיו, מאורו איקרדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי