"טוטי כמו כל שחקן אחר, מצפה שיחזור לאימונים"

טוטי. אין שינוי במעמדו בקבוצה
טוטי. אין שינוי במעמדו בקבוצה | צילום: GettyImages

ספאלטי על הדחתו מהסגל: "חששתי שהריכוז ייפגע אז שלחתי אותו הביתה"

(גודל טקסט)

מאמן רומא, לוצ'אנו ספאלטי, אמר אחרי הניצחון של רומא על פאלרמו 0:5 שמבחינתו הנושא של פראנצ'סקו טוטי סגור. כזכור, הוא העיף אותו מהאימון בבוקר המשחק בגלל שטוטי הצהיר שנמאס לו לשבת על הספסל ודרש מהמאמן לנהוג בו בכבוד.

 

השאלה הגדולה היתה האם טוטי יבוא לראות את המשחק ביציע והוא אכן הגיע. לחלוץ בן ה-39 יש תא כבוד באולימפיקו של רומא אותו קנה בכספו. אחרי המשחק אמר ספאלטי שהוא מותח קו על מה שהיה ומצפה לראות את הכוכב חזרה באימונים.

 

 

אדין דז'קו ומוחמד סאלח כבשו כל אחד צמדים כולל שער ענק של סאלח, אבל מרבית תשומת הלב היתה על העימות בין המאמן לסמל של הקבוצה ששיחק בה יותר מ-700 משחקים. ספאלטי גילה שטוטי ביקר גם בחדר ההלבשה והוא מצפה שיגיע לאימון כרגיל.

 

טוטי. צפה במשחק מתא הכבוד (gettyimages)

 

המאמן הוסיף: "מה שהוא אמר היה רק רגע של כעס ואי נוחות שיכול לקרות בנסיבות הקיימות. אם השחקן הכי גדול של רומא מאז מלחמת העולם השנייה אומר דברים כאלה זה עניין גדול. אלה החוקים של ניהול קבוצה ואני צריך לדעת להתמודד עם התגובה של טוטי".

 

חששתי שבעקבות דבריו, שפורסמו בכל מקום, יש סכנה שהריכוז של השחקנים לקראת פאלרמו ייפגע ולכן אמרתי לו ללכת הביתה. ביקשתי ממנו יפה, כמו אבא, לעזור לנו לעבור מההפסד לריאל מדריד למשחק הליגה. יש חוקים בקבוצת כדורגל. אולי זה לא נורמלי מה שקרה, אבל ככה הדברים נעשים כאן".

 

מאורו באלדיסון המנג'ר של רומא אמר שהחוזה של טוטי תקף עד הקיץ ואין שינוי במצב: "הנשיא ג'יימס פאלוטה והוא ייפגשו בקרוב וידונו במצב, אבל אין שינוי במעמדו בקבוצה".

 

ספאלטי. "ביקשתי ממנו יפה" (gettyimages)

 

ספאלטי שזכה להרבה תגובות שליליות בקרב אוהדים ואנשי תקשורת על כך שזרק את טוטי מהאימון: "אם אני מאמן קבוצה אני חייב לנהוג בכל שחקן בצורה שווה גם אם קוראים לו טוטי. זה נכון שהוא אלוף ענק ואני צריך לכבד אותו, אבל אני חייב לכבד כל שחקן בסגל שלי". 

 

עוד אירוע מרגש במשחק היה חזרתו של קווין סטרוטמן לשחק אחרי 390 יום במשחק ליגה של רומא ולאחר שלושה ניתוחים בברכו ב-23 החודשים האחרונים.

 

אוהדי רומא. בצד של טוטי (AFP)

 

הוא אמר אחרי המשחק: "איזה כיף לחזור למגרש, עכשיו אני מרגיש ממש כמו שחקן כדורגל. ההיעדרות שלי הייתה ארוכה מדי, אני ממש שמח לחזור. אף פעם לא ויתרתי, אבל פחדתי שאיאלץ לפרוש".

 

"עברתי קשיים לפני הניתוח השלישי ואז לפתע אמרו לי שאני צריך עוד אחד. זה היה קשה, אבל המשכתי לעבוד עם הצוות הרפואי וחבריי לקבוצה. אני עדיין לא מאה אחוז, אבל עובד על זה". על מקרה טוטי אמר: "אלה דברים שיפתרו בין המאמן לקפטן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי