פדואין ופריירה האריכו חוזה, קייליני כשיר

קייליני
קייליני | Gettyimages

יובנטוס מעודדת אחרי ה-2:2 הביתי. דיבאלה: "אפשר להכאיב לבאיירן"

(גודל טקסט)

יובנטוס חזרה לחיים אחרי ההפסקה מול באיירן מינכן ותגיע לגומלין עם 2:2 שנותן לה תקווה להמשך. אחר כך עברו בצד הלבן-שחור של טורינו להמשך הבניה והאריכו חוזים לשני שחקנים שנותנים גיבוי לכוכבים. וגם שחקן מפתח חוזר לכשירות. 

הגברת הזקנה האריכה חוזים לרוברטו פריירה ולסימונה פדואין, שהוסיפו כל אחד שנה להסכם. בניגוד להפסד בסך 6.7 מיליון יורו בשלב הזה בשנה שעברה, יובנטוס הרוויחה בחצי השנה האחרונה 30.3 מיליון יורו וניצלה את הכסף כדי לרתום את הארגנטיני את קיץ 2020 ואת האיטלקי עד קיץ 2017. 

בינתיים, ג'יורג'יו קייליני חזר להתאמן וצפוי לעמוד לרשות מקסי אלגרי במשחק הליגה הקרוב מול אינטר. הבלם המנוסה חסר לביאנקונרי במפגש הראשון מול באיירן מינכן לאחר שנפצע ב-0:2 על פרוזינונה. המשמעות היא שהמאמן יוכל לחזור למערך 2-5-3 המוכר, כאשר הרנאנס עשוי להחליף את קלאודיו מרקיסיו הפצוע. 

פאולו דיבאלה, שכבש את השער המצמק מול הגרמנים בבית, הכריז בעקבות המשחק: "באיירן זו קבוצה שרומסת אותך, אבל גם לנו היו הזדמנויות. ברגע שירדנו לחדר ההלבשה אמרנו אחד לשני להירגע ולהישאר במשחק. אנחנו יכולים להאמין בעצמנו לקראת הגומלין. אם נשחק כמו במחצית השניה, אפשר להכאיב להם". 

יובנטוס תארח את אינטר ביום ראשון הקרוב במסגרת המחזור ה-27 בליגה האיטלקית ולאחר מכן תתארח אצל הנראזורי בגומלין חצי גמר הגביע (0:3 ליובה במפגש הראשון). לאחר מכן יחכו לגברת הזקנה מפגשים נוחים יחסית מול ססואולו ואטאלנטה לפני משחק החוץ במינכן.


רוברטו פריירה, סגור עד 2020 (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי