פיורנטינה שוב שלישית אחרי 2:3 על אטאלנטה

מתיאס פרננדס חוגג. ניצחון חשוב לוויולה
מתיאס פרננדס חוגג. ניצחון חשוב לוויולה | צילום: Gettyimages

פרננדס, טייו וקאליניץ' סידרו לסוזה דילוג מעל אינטר. 1:2 חשוב לגנואה

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 באיטליה נמשך היום (ראשון) אחרי שיובנטוס איבדה נקודות ואינטר שבה זמנית למקום השלישי. פיורנטינה שחזרה מהזירה האירופית, הסתדרה עם אטאלנטה ועלתה שוב למקום ה-3 וגנואה ברחה מעט מהקו האדום.

 

 

אטאלנטה – פיורנטינה 3:2

החבורה של פאולו סוזה הגיעה אחרי ה-1:1 עם טוטנהאם בליגה האירופית ובידיעה שאינטר הותירה אותה מאחור. כריסטיאן טייו, שהגיע בינואר מפורטו, סידר למתיאס פרננדס הצ'יליאני את שער היתרון בדקה ה-67 ובעשר הדקות האחרונות קיבלנו לא מעט אקשן. טייו הכפיל בדקה ה-81, אך המגן אנדראה קונטי החזיר את הקבוצה מברגאמו לתמונה. ניקולה קאליניץ' הקרואטי קבע 1:3 בדקה ה-87. בתוספת הזמן מאוריסיו פינייה הצ'ילאני עוד הספיק לצמק ל-3:2 וקונטי אף הורחק.

 


טייו חוגג. שותף בכיר בניצחון (Gettyimages)

 

גנואה – אודינזה 1:2

החבורה של גאספריני רשמה ניצחון חשוב בקרב תחתית שסיבך את הזברות. הקשר העיראקי עלי עדנאן העניק יתרון לאודינזה האורחת בדקה ה-33, אך הרוסובלו שבו לעניינים במחצית השנייה. אלסיו צ'רצ'י שמושאל מאתלטיקו מדריד אחרי שלא ממש הרשים במילאן, איזן בפנדל בדקה ה-57 והקשר האורוגוואי דייגו לצ'יאלט השלים מהפך בדקה ה-70. גנואה טיפסה למקום ה14 והורידה מתחתיה את אודינזה.

 


לצ'ילאט בפעולה. ניצח לרוסובלו את המשחק (Gettyimages)

 

ססואולו – אמפולי 2:3

בקרב בין שתיים מהפתעות העונה קיבלנו מותחן עם לא מעט שערים ואירועים. זה החל בדקה ה-31 כשסימונה מיסירולי הורחק בצהוב שני אצל המארחים וכעבור חמש דקות הפולני פיוטר זלינסקי נתן יתרון לאמפולי, אלא שלורנזו טונלי הורחק בצהוב שני אצל האורחים. ססואולו לא חיכתה הרבה ודומניקו ברארדי איזן בדקה ה-40 אחרי בישול של פאולו קנאברו. בתחילת המחצית השניה הצרפתי גרגואר דפרל הוסיף צמד מהיר (48 ו-50) וחתם את התוצאה.

 

יתר התוצאות: פרוזינונה – לאציו 0:0, טורינו – קארפי 0:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי