מוכנה לבאיירן: 0:1 ליובה על סאסואולו, שיא לבופון

כבש שער מרהיב. דיבאלה
כבש שער מרהיב. דיבאלה | צילום: Gettyimages

הגברת הזקנה נקמה באחרונה שניצחה אותה באיטליה משער של דיבאלה (39)

(גודל טקסט)

ב-28.10 ניצחה סאסואלו 0:1 את יובנטוס ודרדרה אותה במורד הטבלה. איש לא האמין שהביאנקונרי מסוגלים לשמור על האליפות, אולם הם פתחו בריצת ניצחונות חסרת תקדים, ובשישי בלילה השלימו מעגל כשנקמו באותה סאסואולו עם 0:1 משלהם, שסגר רצף מדהים של 18 ניצחונות ב-19 משחקים.

 

 מאמן האלופה, מקסימיליאנו אלגרי, התבטא לפני המשחק ואמר כי מחכים לקבוצתו בעשרת הימים הקרובים שלושה משחקים חשובים מאוד, שיקבעו לאן פניה מועדות. מלבד המשחק נגד סאסואולו, הוא כבר הסתכל לגומלין ליגת האלופות נגד באיירן מינכן, שייערך ביום רביעי, ולדרבי של טורינו שיתקיים ביום ראשון הבא.

 

 

אלגרי אמנם ניסה להחדיר מוטיבציה בשחקניו, אך לא עלה עם ההרכב החזק ביותר שלו ובחר להעניק מנוחה לפול פוגבה. זה לא מנע מפאולו דיבאלה לכבוש שער מרהיב בדקה ה-39, שהתברר מאוחר יותר גם כשער הניצחון.

 

בעיטה נהדרת. דיבאלה (AFP)

 

למשחק הזה גם היה גיבור לא קטן: ג'יאנלואיג'י בופון, ששוב שמר על רשת נקייה, ובכך הגדיל את הרצף שלו ל-926 דקות ללא ספיגה. הוא עקף בכך את השוער האגדי דינו זוף והתמקם במקום השני. אם הוא ישמור על רשת נקייה בארבע הדקות הראשונות של הדרבי, הוא גם ישבור את שיאו של פרנצ'סקו רוסי, וידורג במקום הראשון בכל הזמנים בסרייה א'.

עשה היסטוריה, במרחק ארבע דקות משיא כל הזמנים באיטליה. בופון (gettyimages)

 

הרכבים

 

יובנטוס: ג'יאנלואיג'י בופון; לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי, דניאלה רוגאני; חואן קואדרדו, סאמי ח'דירה, קלאודיו מרקיסיו, קוואדוו אסמואה, אלכס סאנדרו ; פאולו דיבאלה, מריו מנדז'וקיץ'.

 

סאסואולו: אנדראה קונסילי; שימה ורסאליקו, לוקה אנטיי, פרנצ'סקו אצ'רבי, פדריקו פלוסו; דוידה ביונדיני, פרנצ'סקו מגנאנלי, אלפרד דאנקן; מתיאו פוליטאנו, דייגו פלצינלי, ניקולה סאנסונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי