דה חאה יחתום ל-5 שנים ביונייטד?

|

ריאל מדריד מתעניינת בקורטואה מצ'לסי והאם אקסל ויטסל יגיע ליובה במקום פוגבה?

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו                צילום: Gettyimages

 

 

ריאל מדריד ניסתה עד כה לסגור עם השוער דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד כיורשו של איקר קסיאס אבל אתמול בלילה סוכנו של הספרדי, ז'ורז' מנדש, סיפר כי הוא מנהל מו"מ עם השדים האדומים להארכת חוזהו של דה חאה באולד טראפורד לחמש שנים. כעת בטוחים באנגליה שהבלאנקוס ילכו בכל הכוח על טיבו קורטואה, שוערה של צ'לסי, לקראת הקיץ הבא.

 

בריאל מדריד, שעדין בהלם אחרי ההפסד 4:0 לאתלטיקו מדריד, מאמינים שקורטואה הוא השוער המתאים ביותר לקבוצתם ומעוניינים להביאו בקיץ אבל גם קסיאס יישאר בעונה הבאה בשורות אלופת אירופה, משום שחוזהו מסתיים רק בקיץ 2017.

 

השוער הבלגי אומנם צעיר אבל בעל ניסיון, שיחק שלוש שנים מוצלחות באתלטיקו מדריד ויש לו ידע רב והיכרות מעמיקה עם הליגה הספרדית ובנוסף הוא גם דובר את השפה. במידה וצ'לסי יסכימו לשחררו, בריאל מדריד ינסו להוריד את מחירו של קורטואה על ידי הצעה להעביר תמורתו לבלוז את הבלם הצרפתי רפאל וראן כחלק מהעסקה. ז'וזה מוריניו ידוע כאוהד של וראן, אותו אימן בריאל מדריד.

 

העיתון הבלגי 'האט לאצטע ניוז' פרסם היום כי אקסל ויטסל מועמד להגיע ליובנטוס כיורשו של פול פוגבה. לפי הידיעה "הגברת הזקנה" הבינה שיהיה לה קשה להחזיק את פוגבה ובשלב זה או אחר הוא ילך.

 

סוכנו, מינו ראיולה, אמר השבוע ל'טוטומרקטו' האיטלקי כי לדעתו פוגבה לא יעזוב בעתיד הקרוב את יובנטוס. קבוצות בכירות ביבשת כמו ברצלונה וריאל מדריד מעוניינות בו, כמו גם פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי. לפני מספר שבועות פורסם כי מומחים מעריכים שבעוד שנה ויותר מחירו של פוגבה עשוי להגיע ל-150 מיליון יורו.

 

מעורר עניין ברחבי אירופה. פול פוגבה

 

ויטסל הגיע ב-2012 לזניט סט. פטרסבורג תמורת 40 מיליון יורו מבנפיקה, אבל אמר בעבר שהוא לא שואף לסיים את הקריירה שלו בליגה הרוסית. מעבר ליובנטוס יכול להחמיא לו, אם כי אין בליגה האיטלקית את הכסף שיש ברוסיה.

 

לפי הידיעה בבלגיה, נפגש ויטסל, שחוזהו מסתיים ב-2017, עם נשיא יובנטוס אנדראה אניילי והמנג'ר הספורטיבי שלה פאביו פארטיצ'י. לא הושג עדיין הסכם, אבל לפי העיתון הבלגי ייתכן מאוד שכבר שנה הבאה הוא ילבש את חולצת יובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי