מילאן הודיעה שאינזגי נשאר, הקבוצה תימכר?

אינזגי. נראה מה המועדון יחליט לגביי
אינזגי. נראה מה המועדון יחליט לגביי | צילום: Gettyimages

הנהלת הרוסונרי החליטה להשאיר את המאמן הכושל בתפקידו, אבל ברלוסקוני מנהל מו"מ עם הרוכש מיסטר בי

(גודל טקסט)

מילאן בסופו של דבר החליטה להשאיר את פיליפו אינזגי בתפקידו כמאמן הקבוצה עד סיום העונה. הודעה על כך פורסמה על ידי הקבוצה בתום פגישה של ההנהלה אחרי ההפסד לגנואה אמש (3:1), תחילה היה נראה שאין ברירה ופיליפו אינזגי יפוטר, כאשר את מקומו על הספסל היה אמור לתפוס עד תום העונה מאמן הנוער כריסטיאן בארוקי. זאת למרות שחלק מהעיתונאים והפרשנים במילאנו סברו שאין טעם לפטר את "פיפו" כשהעונה ממילא מסתיימת ואין למילאן על מה להיאבק יותר. ערוץ מילאן בטלוויזיה הודיע שאינזגי יאמן את מילאן במשחקה הקרוב נגד נאפולי. בהודעה נאמר שאולי פיפו מאמן קצת שלומיאל, אבל כרגע הוא נשאר.  

 

בבוקר כתבו עיתוני איטליה, כי מילאן הושפלה פעם נוספת וזו יכולה להיות סיבה להוציא לאינזגי כרטיס אדום. היא גם ירדה למקום ה-10 בסרייה א' אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון – ימים קשים למי שהיתה שנים רבות הקבוצה הטובה באירופה. פיפו החליף את קלארנס סיידורף בקיץ האחרון, אבל נראה ששחקני עבר גדולים שהופכים למאמנים לא ממש מצליחים בסאן סירו. 

 

 

אינזגי אמר אתמול שהוא לא רוצה לעזוב. "אני כאן כדי לדבר על המשחק בו לא שיחקנו טוב נגד גנואה", אמר תחילה במסיבת העיתונאים, אבל אז התייחס למצבו: "נראה מה המועדון יחליט לגביי. אני בשום אופן לא רוצה להרים ידיים. התרופה היחידה שאני מכיר למועדון היא עבודה קשה. אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה מכובדת".

 

ייתכן שכבר היום תצא הודעה על מכירת מילאן לאיש העסקים התאילנדי מיסטר בי טאיצ'בול. אמש הוא נפגש עם נשיא מילאן סילביו ברלוסקוני והציע לו 500 מיליון יורו על 60 אחוזים ממניות מילאן, כך דיווחה הבוקר סוכנות הידיעות האיטלקית "ANSA". לפי ה'גאזטה דלו ספורט', ברלוסקוני מאוד מעונין בעיסקה, אבל ביקש ממיסטר בי לילה לחשוב על כך. העיתון צופה שהיום תהיה הודעה של חברת "פיניווסט" המחזיקה במילאן או אפילו של ברלוסקוני עצמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי