לאחר חודש וחצי: פוגבה צפוי לשחק מול קליארי

פוגבה. אלגרי היה מבסוט ממנו באימונים
פוגבה. אלגרי היה מבסוט ממנו באימונים | צילום: GettyImages

אלגרי: "הוא לא ישלים 90 דקות, אבל אנחנו רוצים להכין אותו לריאל"

(גודל טקסט)

אופטימיות במדי אלופת איטליה לגבי שיתופו של פול פוגבה בגומלין חצי גמר ליגת האלופות במדריד. כידוע, הצרפתי נעדר כבר חמישה שבועות מהסגל של הגברת הזקנה ואף החמיץ את המשחק הראשון מול אלופת אירופה בו יובה ניצחה 1:2. אמש (חמישי) ערך הקשר אימון מלא והוא נמצא חזק בתמונת ההרכב של אלגרי למשחק הליגה שייערך מחר מול קליארי.

מאמן הקבוצה, מאסימו אלגרי שפך אור במסיבת העיתונאים והבהיר שהקשר הצעיר כשיר וככל הנראה הוא ישולב במשחק הליגה מחר מול קליארי. אלגרי התייחס לנושא: "אני יכול לומר שפוגבה התאמן איתנו אתמול והוא נראה טוב במהלך האימון, הוא עובד הרבה עם כדור כעת ולכן יש צ'אנס גדול שהוא ישחק מחר. אולי הוא יפתח בהרכב ואולי הוא יעלה כמחליף עוד לא החלטתי".

האיטלקי המשיך: "פוגבה לא יוכל להשלים 90 דקות, אבל חשוב שהוא ישחק כי אנחנו רוצים שהוא יהיה איתנו גם במשחק במדריד".

יובנטוס הוכתרה כאלופה בשבוע שעבר ואלגרי התייחס לאפשרות שהוא יתן מנוחה לשחקנים הבכירים: "יש לנו עוד ארבעה משחקי ליגה, ואנחנו נעשה הכל על מנת לקחת את מלוא ה-12 נקודות. מחר אני אעשה שינויים בהרכב, הוצאנו המון אנרגיה לאחרונה. שיחקנו בשבת מול סמפדורה, בשלישי מול ריאל מדריד, מחר מול קליארי וברביעי אנחנו שוב מול אלופת אירופה".

אלגרי מתדרך את פוגבה. לא החליט אם יפתח בהרכב או יעלה כמחליף (Gettyimages)

    "יש לנו סגל עמוק, כל השחקנים ראויים להזדמנות ומחר הבחורים שלי יעלו ויעשו הכל על מנת להשיג את הניצחון. כשאתה נימצא במועדון כמו יובנטוס, אתה חייב לנצח כל משחק, זה לא קל", סיכם אלגרי.

    מה דעתך על הכתבה?

    אהבתי
    לא אהבתי