שבעה עצורים בקטאניה בחשד למכירת משחקים

שחקני קטאניה ברגעים שמחים יותר
שחקני קטאניה ברגעים שמחים יותר | צילום: Gettyimages

לפי החשד, שולם שוחד של 10,000 יורו להטיית משחקים בליגה השנייה באיטליה אשתקד

(גודל טקסט)

משטרת קטאניה מסיציליה מסרה הבוקר (שלישי) כי שבעה אנשים נעצרו בחשד שהיו מעורבים במכירת משחקים של קטאניה בליגה השנייה העונה. הקבוצה ירדה בשנה שעברה לליגת המשנה ולא הצליחה גם העונה אחרי שסיימה במקום ה-15 בלבד מתוך 22.

 

החיפושים אחרי מסמכים נערכו ברומא, קמפובסו, קייטי וקטאניה על ידי היחידה המיוחדת "דיוגו". לפי החשד שחקנים קיבלו 10,000 יורו על מכירת משחק. החשודים הם בין היתר פייטרו לו מונאקו, פבריציו פרינגו ואלסנדרו פאלה, כולם עסקני כדורגל ממסינה, אלסנדרו ברנדיני מגן קייבו ורונה, ריקרדו פלאמוצי עסקן ספורט של קבוצת וארזה, לוקה פיארלרולו כדורגלן מקבוצת טרפאני ואחרים. החשדות מתמקדים בשישה משחקים בהם היתה מעורבת קטאניה.

 

 

קצין המשטרה שניהל את החקירה, מרסלו קארדונה: "היתה חקירה מאוד מסובכת בה היו מעורבים אנשים רבים. מי שעורר את תשומת ליבנו היה נשיא קטאניה בעצמו שחשד אחרי שאוהדים הפנו את תשומת ליבו לנעשה. מתוך החקירה על קטאניה הגענו לקבוצות אחרות והכל הסתבך".

 

המשחקים בהם מדובר היו ניצחון של קטאניה על וארזה 0:3, ניצחון של קטאניה על טראפני 1:4, ניצחון נוסף של קטאניה על לאטין 1:2, הפסד של קטאניה לטרננה 2:0 ותיקו 1:1 בין ליבורנו לקטאניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי