הסינים רוצים את מרצ'לו ליפי כמאמן מילאן

ליפי. מחכים לתשובתו
ליפי. מחכים לתשובתו | צילום: Gettyimages

ברלוסקוני מתכוון למכור חלק מהבעלות על הקבוצה וממשלת סין מתעניינת

(גודל טקסט)

הבעלים של מילאן, סילביו ברלוסקוני, גילה שיש לו מספר הצעות לרכוש אחוזים מהשותפות במועדון, בעיקר מקבוצות עסקים בסין. "אנחנו בוחנים את כל ההצעות, אבל חייבים לחשוב טוב מאוד על מי ללכת. אני מקווה למצוא מישהו שיוליך את מילאן קדימה", אמר.

 

המועמדת הראשית לרכוש את מילאן היא ממשלת סין בעצמה ואם זה יקרה הסינים רוצים את מאמן נבחרת איטליה לשעבר מרצ'לו ליפי שהצעיד את אלופת סין גוונגזו להצלחות רבות בשנתיים בהן עבד בסין, כמאמן מילאן הבא במקום פיפו אינזגי שלא ימשיך בוודאות. 

 

ליפי, שזכה עם איטליה במונדיאל 2006, מעולם לא אימן את מילאן ב-33 שנות קריירה מפוארות. אם לא יסכים, המועמדים האחרים הם וינצ'נזו מונטלה (פיורנטינה) או אונאי אמרי (סביליה).

 

לדברי העיתון 'טוטוספורט' ההצעה של ממשלת סין תזכה בסופו של דבר אצל ברלוסקוני לעדיפות. ראש ממשלת איטליה לשעבר שהתראיין לטלוויזיה של מילאן אמר: "אני מסכים שיש יותר מדי זרים בכדורגל האיטלקי. מצד שני, פעם כשנשאלו באסיה מה מזכירה להם איטליה, הם אמרו פיצה, מאפיה וסופיה לורן. היום זה השתנה לפיצה, מאפיה ומילאן. היום יש 350 מיליון אוהדי כדורגל של מילאן בעולם ורבים באסיה. זה מותג חשוב שם".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי