פאולו סוזה עשוי להתמנות למאמן סמפדוריה

סוזה
סוזה | צילום: Gettyimages

נשיא המועדון הצהיר שאקס מכבי ת"א הוא אחד משלושת המועמדים הסופיים

(גודל טקסט)

מסתמן כי הקפיצה של פאולו סוזה מאימון מכבי ת"א לצמרת האירופית מתרחשת במסלול מהיר מהצפוי. המאמן שהוביל את הצהובים לאליפות בעונה שעברה ועבר לפ.צ באזל בשווייץ, שם זכה באליפות ואף העפיל לשמינית גמר ליגת האלופות על חשבון ליברפול הגדולה, עשוי להתמנות למאמן סמפדוריה מהליגה האיטלקית.

כידוע, מאמן הקבוצה ובלם העבר סינישה מיכיאלוביץ' צפוי לסיים את תפקידו והיום (ראשון) נשיא המועדון, מאסימו פררו שיחרר הצהרה: "דונדאוני, סוזה או סארי, אחד מהם יהיה המאמן הבא".

אם ישוב לארץ המגף זה לא יהיה הביקור הראשון שלו במדינה. כזכור, סוזה שיחק במדי יובנטוס וסייע לה לזכות בליגת האלופות ב-1996.

סמפדוריה סיימה את העונה במקום השביעי. הכחולים פספסו את המקום החמישי אשר מקנה את הכרטיס לליגת האירופית בשש נקודות וזו ככל הנראה תהיה המטרה של המאמן החדש בעונה הקרובה.

כזכור, שמו של המאמן הפורטוגלי הוזכר כמועמד לאמן גם את פאוק סלוניקי, בה משחק אייל גולסה. האיש החזק במועדון, ג'ק אנגלידיס, ששימש כמנכ"ל מכבי ת"א, מכיר את סוזה מהתקופה בה אימן את הצהובים והיה רוצה להביאו לפאוק, אבל סביר להניח שהפורטוגלי לא יראה בכך שידרוג למעמדו הנוכחי. אחרי ההצלחה שלו בליגת האלופות אקס מכבי מחוזר כאמור ע"י מועדונים בליגות בכירות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי