קאמבק? אנצ'לוטי מועמד להחליף את אינזגי במילאן

לאן פניו בעונה הבאה?
לאן פניו בעונה הבאה? | צילום: Gettyimages

המאמן האיטלקי עשוי לחזור בעונה הבאה לקדנציה שניה אצל הרוסונרי

(גודל טקסט)

ה'גאזטה דלו ספורט' פרסם היום, כי קרלו אנצ'לוטי מועמד לאמן את מילאן בעונה הבאה, במידה ויפוטר מריאל מדריד והרוסונרי תירכש על ידי המשקיעים מסין, הוא אמור לחזור חקדנציה שניה במועדון הפאר האיטלקי ולהחליף את פיפו אינזגי שצפוי לסיים את תפקידו  לאחר עונה מאכזבת.

 

אנצ'לוטי, שהיה שחקן ומאמן מילאן ואחראי על חלק מההצלחה הגדולה שלה, מבוקש בעוד מספר קבוצות ושמו הוזכר כמועמד במנצ'סטר סיטי. סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, נמצא איתו בקשר מתמיד, אבל גם במילאנו סבורים שהסיכוי שיגיע לקבוצת האם לא גדול.

 

מועמדים נוספים שהוזכרו למילאן הם אנטוניו קונטה, וינצ'נזו מונטלה ומאמן סביליה אוניי אמרי. הסיכוי שאחד מהם יגיע למילאן גם קלוש. לקונטה, שמאמן את נבחרת איטליה, יש חוזה בהתאחדות האיטלקית עד 2016, מונטלה חתום בפיורנטינה עד 2016 ואם מילאן תרצה את אמרי היא צריכה לשלם פיצוי של חצי מיליון יורו לסביליה. פורסם גם שהרוכשים הפוטנציילים של מילאן (כנראה ממשלת סין) רוצים את מרצ'לו ליפי שעשוי להגיע כמנג'ר מקצועי.

 

זה זהולך וזה זבא? אנצ'לוטי ואינזגי (Gettyimages)

 

בתוך כך, אדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן, אמר שתקציב הרכש של המועדון בקיץ הקרוב יגדל. "המטרה שלי היא להחזיר את מילאן לגדולתה". הרוסונרי זכו פעמיים בעשר השנים האחרונות בליגת האלופות. "ב-1998 גם סיימנו את העונה במקום ה-11 ושנה לאחר מכן זכינו באליפות. אנחנו רוצים לחקות את ההישג שוב", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי