צפו: מספרת מבריקה לחרמן דניס

| Gettyimages

איטליה: החלוץ סידר לאטאלנטה 1:2. לאציו במקום השני אחרי ניצחון 0:4 על אמפולי

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט1   צילום: Gettyimages

 

מהפך בעיר רומא, זו הבשורה שיצאה הערב (ראשון) מהמחזור ה-30 בסרייה א'. לאציו הביסה 0:4 את אמפולי והעפילה למקום השני על חשבון רומא שאיבדה נקודות ב-1:1 מול טורינו.

 

 

החבורה של פיולי שנמצאת בתקופה מצוינת והעפילה גם לגמר הגביע האיטלקי, דרסה את אמפולי הודות לשערים של מאורי (4), קלוסה (31), קנדרבה (44) ושער של הכוכב העולה, פיליפה אנדרסון בדקה ה-53 שחתם הצגה של הנשרים באולימפיקו.

 

רומא עלתה ליתרון בדקה ה-57 בטורינו מפנדל של פלורנצי, אך כעבור שבע דקות ספגה שער מרגלו של מקסי לופס שקבע חלוקת נקודות.

 

בקרב על המיקום בליגה האירופאית נאפולי הביסה את פיורנטינה 0:3 וחלפה על פניה בדרך למקום הרביעי. דרייס מרטנס (23), מארק האמשיק (71) וחוסה קאייחון (89) העניקו לאזורי את מלוא הנקודות מול החבורה הקורסת של מונטלה.

 

 

 

אטאלנטה גברה 1:2 על סאסו עם צמד של חרמן דניס הארגנטינאי. הראשון בדקה ה-42 יהיה לבטח אחד מהמועמדים לשער העונה כשדניס השלים מהלך קבוצתי מבריק שהחל בעקב והסתיים במספרת מופלאה לרשת. דומניקו ברארדי (58) איזן, אך שוב דניס בפנדל (63) השאיר את הנקודות בברגמו ופתח פער של שבע נקודות מהקו האדום. ביאבה הורחק אצל המארחים, מיסירולי אצל סאסואלו.

 

פליסייר (82) העניק לקייבו 0:1 על צ'זנה שנותרה מתחת לקו האדום. פאלרמו גברה 1:3 על אודינזה במשחק בין שתי קבוצות שסיימו את העונה. אנטוניו די נטאלה הוותיק כבש את שערו ה-204 בסרייה א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי