סיטי מרעננת: דז'קו לרומא, יובטיץ' חתם באינטר

דז'קו. פיאניץ' מחכה לו
דז'קו. פיאניץ' מחכה לו | צילום: Gettyimages

במגמת שחרור: הבוסני על סף מעבר לג'יאלורוסי. המונטנגרי בנרואזורי

(גודל טקסט)

שני החלוצים של מנצ'סטר סיטי שנחשבו לכישלון, בעיקר סטבן יובטיץ' עוזבים את הקבוצה. רומא הציעה 23 מיליון יורו על אדין דז'קו כפי שפרסם היום (שבת) ה'קוריירה דלו ספורט' והעסקה קרובה לסגירה.

 

המו"מ נעצר בשבועות הקרובים, אך הבוסני שוחח עם המנג'ר המקצועי, צ'יקי באגיריסטיין, ואמר לו שהוא רוצה לעזוב. דז'קו גם סיפר לחברו לנבחרת מיראלם פיאניץ', על כוונותיו להגיע לרומא. העיתון מדווח ששתי הקבוצות חזרו למו"מ. דז'קו הבטיח לפי העיתון ב-11 ביוני לפני המשחק עם ישראל שיגיע לג'יאלורוסי. הוא אמור לחתום לארבע שנים וירוויח 4.5 מיליון יורו לעונה פלוס בונוסים.

 

 

בעקבות הרצון של דז'קו לעזוב הסכימה מנצ'סטר סיטי לרדת מדרישותיה. היא דרשה תחילה 28 מיליון יורו. רומא הציעה 18 מיליון יורו פלוס 5 מיליון יורו בבונוסים שלא יהיה קשה להגיע אליהם, אבל הסכימה להעלות ההצעה ל-20 מיליון יורו פלוס 3 בבונוסים. סיטי לא רוצה להשאיל אותו אלא למכור בלבד. סיטי רוצה להשלים את העסקה עד פתיחת הפרמיירליג ב-8 באוגוסט.

 

בתוך כך, המונטנגרי סטבן יובטיץ' חתם רשמית באינטר, אבל הנראזורי טוענים, כי מדובר בעסקת רכישה וחוזה עד 2019, אולם מנצ'סטר סיטי טוענת שמדובר בהשאלה לשנה וחצי עם אופציה לרכישה. המונטנגרי בן ה-25 כבש אשתקד חמישה שערי ליגה והוסיף שלושה בישולים בתשע הופעות בלבד. כזכור, יובטיץ' שב לקדנציה שנייה בארץ המגף לאחר שהגיע לאנגליה מפיורנטינה ב-2013.

 

 

 

יובטיץ' יתחיל להתאמן כבר היום. הבעלים, אריק טוהיר, אמר שיובטיץ' יכניס מימד חדש לקבוצה. הוא עשוי לערוך הופעת בכורה עם אינטר נגד גלאטסראיי.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי