סיטי מציעה את טורה וכסף בתמורה לפוגבה

פוגבה. התחדש מבול השמועות
פוגבה. התחדש מבול השמועות | צילום: Gettyimages

המאבק על קשר יובנטוס נמשך: גם דז'קו ונאסרי מוזכרים כחלק מטרייד

(גודל טקסט)

נמאס לכם מהידיעות על פול פוגבה מיובנטוס? מתברר שהוא השחקן הכי חם בשוק ואין יום שעובר ללא רצף של ידיעות עליו. אחרי 24 שעות נדירות בהן לא דיווחנו על הביקוש לשחקן, הבוקר (חמישי), עם שוך סערת ליגת האלופות, מדברים על הצרפתי בכל מדורי הספורט הגדולים באירופה.

 

עיתון ה'גאזטה דלו ספורט' ורשת 'סקאי' האיטלקית אישרו שמנצ'סטר סיטי מציעה את יאיא טורה בנוסף לכסף, תמורת כוכב יובנטוס. 'סקאי' טוענת גם שסיטי מציעה עוד שחקנים עבורו כמו אדן דז'קו, סטבן יובטיץ' או סמיר נאסרי. ל"גברת הזקנה" יהיה קשה לשאת במשכורת העתק של טורה וגם אינטר רוצה אותו.

 

 

גם 'המירור' כתב היום שפוגבה הוא המטרה העיקרית של הסיטי לרכש בעונה הבאה והם מוכנים לשלם עליו 50 מיליון ליש"ט, פלוס שחקן מהסיטי. בתוך כך דווח שזינאדין זידאן נפגש עם פוגבה בטורינו כשריאל מדריד שיחקה מול יובנטוס בליגת האלופות וניסה לשכנע אותו להגיע לבירת ספרד. גם סוכנו של השחקן ביקר בבית המלון של ריאל.

 

"פוג פייט" ('המירור')

 

ברצלונה לא תוותר אף היא על שירותי השחקן וביובנטוס אומרים שהביקוש האדיר לקשר עשוי לסייע להם לסחוט את הלימון עד הסוף ולקבל עבורו 100 מיליון יורו, דבר שיעזור לקבוצה להשתדרג בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי