מיסטר בי ישלם? מילאן תנסה לצרף את זלאטן

איברהימוביץ'. המריא לקטאר עם גביע הסופר קאפ הצרפתי
איברהימוביץ'. המריא לקטאר עם גביע הסופר קאפ הצרפתי | צילום: AFP

ברלוסקוני והמיליארדר התאילנדי חתמו על הסכם הבעלות תמורת 480 מיליון יורו

(גודל טקסט)

כלי התקשורת באיטליה מדווחים בהרחבה על חתימת החוזה בין סילביו ברלוסקוני לבי טאצ'אבול, המשקיע התאילנדי שהצטרף אתמול רשמית להנהלת מילאן (ראשון). 

 

לפי ההסכם, ברלוסקוני בן ה-78 יישאר והתאילנדי בן ה-39 יהיה סגן הנשיא. העיתון 'קוריירה דלו ספורט' כתב שזהו הסכם היסטורי ומעכשיו הכדורגל האיטלקי הופך להיות מקורב עוד יותר למזרח אסיה – כידוע הבעלים של אינטר, אריק טוהיר, הוא אינדונזי. 

 

 

ההסכם הושג בווילה צ'רטוזה ממנה יצא מרקו פולו למסעי התגליות שלו במאה ה-13. העיתון כותב ששבע מאות שנה אחרי כן – אירופה שוב מתקרבת לאסיה. בעקבות זאת הסרייה A עשויה להפוך לליגה הכי ניצפת באסיה. התאילנדי רכש 48 אחוז מהמניות תמורת 480 מיליון יורו, כאשר הסכם ייכנס לתוקף החל מה-30 בספטמבר ועד אז חייב התאילנדי להעביר את הכסף. אדריאנו גליאני וברברה ברלוסקוני, בתו של הנשיא, יישארו בתפקידיהם כסגני נשיא. 

 

ברברה ברלוסקוני. תשמור על תפקידה (Gettyimages)

 

למי שעדיין שואל מי זה "מיסטר בי", מדובר באיש עסקים מיליארדר ממשפחה סינית, שנולד בתאילנד ובשנות התשעים עבר לאוסטרליה. בגיל 14 הוא החל לעבוד כמדיח כלים במסעדה של המשפחה באוסטרליה, אבל כיום יש לו 16 עסקים שונים בנכסי נדל"ן.

 

הוא למד בבית ספר לעסקים באוסטרליה וחזר לבנגקוק עם 2,000 דולר אוסטרלי בכיסו. עד מהרה החל לרכוש ולקנות עסקים והפך למילארדר. חברת ההשקעות שהקים הגיעה להסכם עם ממשלת סין על הקמת אקדמיות סיניות בתאילנד. 

בזכות הצטרפותו, מילאן רוצה לנסות לרכוש את זלאטן איברהימוביץ', החלוץ השבדי לו יש חוזה לעוד עונה בפ.ס.ז' וכרגע לא נראה שיתאפשר לרכוש אותו. הקבוצה תנסה גם להתמודד עם יובנטוס על רכישת אקסל ויטסל. הקבוצה מקווה שעם הכסף של התאילנדי יוכלו לשכנע את איברה להצטרף לפרויקט, תוך מתן דגש על כך שמילאן חוזרת למפת הכדורגל העולמי ובגדול.

 

זלאטן זכה עם פ.ס.ז' בסורפקאפ הצרפתי אחרי ניצחון 0:2 על ליון ולאחר מכן פרסם באינסטגרם תמונה שלו במטוס בדרך לקטאר עם הגביע, ולא נראה כי בכוונתו לעזוב כל כך מהר. גלאטסראיי הציעה לו חוזה לשלוש שנים עם משכורת של 11 מיליון יורו לשנה, אך בעצה אחת עם משפחתו הוא החליט להישאר בפ.ס.ז' בה הוא מקווה לקבל הארכת חוזה או לחזור למילאן. הרוסונרי רוצים גם את בלם רומא, אלסיו רומניולי. 

 

זלטאן מלהטט באימון. הרוסונרי לא אמרו נואש (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי