הראתה אופי: מילאן גברה 2:3 על פאלרמו

באקה. צמד נפלא ששווה שלוש נקודות
באקה. צמד נפלא ששווה שלוש נקודות | צילום: AFP

צמד של באקה (21 ו-75) סידר לרוסונרי ניצחון יקר, אודינזה הפסידה בבית

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בסרייה א' נפתח הערב (שבת), כשבמוקד מילאן גברה על פאלרמו 2:3. במחשק המוקדם אודינזה הפסידה בביתה לאמפולי 2:1. 

מילאן – פאלרמו 2:3

קרלוס באקה כבש את הראשון בדקה ה-21 אחרי בישול של ג'אקומו בונבנטורה. אחד עשרה דקות מאוחר יותר פאלרמו השוותה מראשו של היליימרק השבדי. בונבנטורה המשיך להיות דומיננטי בשורות הרוסונרי ובא על שכרו עם שער משלו מבעיטה חופשית נפלאה בדקה ה-40.

 

 

במחצית השנייה היליימרק (72) שוב הכניע את דייגו לופס לאחר דאבל-פס מושלם עם אלברטו ג'ילארדינו. אבל מילאן הראתה אופי ובדקה ה-75 הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון בפעם השלישית במשחק: קוצ'קה הסלובקי הגביה מימין ובאקה עם נגיחה לפינה השמאלית של השער השלים צמד.


היליימרק. הפתיע את יושבי הסן-סירו עם צמד   (Gettyimages)

 

מילאן טיפסה למקום ה-9 בטבלה ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי במחשק חוץ אצל אודינזה באמצע השבוע. פאלרמו, מנגד, ספגה את הפסדה הראשון העונה אבל נותרה במקום השביעי עם 7 נקודות. במחזור הבא הסיציליאנים יארחו את ססואולו.

 

אודינזה – אמפולי 2:1

 

דובאן זפאטה הקולומביאני העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-19 אחרי שנגח פנימה את ההגבהה של אנטוניו די נטאלה הבלתי נגמר. במחצית השנייה העסק התחיל להסתבך עבור אודינזה, בהתחלה קונה הורחק בצהוב שני, דקה לאחר מכן פארדס (73) השווה את התוצאה ובתוספת הזמן מאסימו מאקרונה העניק לאמפולי את הניצחון. 


מקארונה. גם בגילו המופלג עדיין מכריע משחקים   (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי