יובה הגישה הצעות עבור זאזה ודרמיאן

|

אחרי שסיכמו עם דיבאלה, החלוץ של סאסואולו והמגן של טורינו על הכוונת

(גודל טקסט)

זו יכולה להיות עוד העברה ענקית של יובנטוס. אחרי שסיכמה על רכישת פאולו דיבאלה מפאלרמו, אלופת איטליה רוצה להחזיר לשורותיה את סימונה זאזה מסאסואולו. חלוץ נבחרת איטליה כבש העונה 9 שערים בליגה, כולל אחד נגד יובה.

 

מנהלה של סאסואולו, ג'יובאני קרנבלה, הודה שיובה רוצה להחתים את השחקן שהיה שייך לה. "הגברת הזקנה" מכרה את החלוץ למועדון הצנוע בקיץ עם סעיף המאפשר לה לרכוש אותו חזרה. האם רכישתו קשורה לעובדה שאלברו מוראטה עשוי לחזור לריאל מדריד? גם בחוזהו יש סעיף המאפשר לו לחזור הקיץ אם הבלאנקוס ישלמו 30 מיליון יורו. למרות זאת, ג'נרל מנג'ר יובנטוס, בפה מארוטה, התייחס לסוגיית החלוץ הספרדי ואמר: "אנחנו רוצים אותו כאן לעוד שנים רבות".

 

גם עתידו של החלוץ הנוסף של סאסואולו, דומניקו ברארדי, עדיין לא ידוע שכן חצי מכרטיס השחקן שלו שייך ליובה. ברארדי כבש העונה 14 שערים, כולל שלושער במחזור האחרון מול מילאן (2:3).

 

הזברות שהרוויחו עד כה 100 מיליון יורו מהשתתפותם בליגת האלופות (80 מיליון ישירות מאופ"א ו-20 מיליון על זכויות שידור) החלו במסע רכש נרחב לעונה הבאה. לפי ידיעה שפורסמה ב'לה סטמפה', יובנטוס עקבה אחרי מגן טורינו, מתאו דרמיאן, ופנתה ליריבתה העירונית על מנת לרכוש אותו. השוורים דורשים 25 מיליון יורו.

 

ה'גאזטה דלו ספורט'  פרסם כתבה אוהדת מאוד לנשיא יובה, אנדראה אניילי, מבעלי ענקית הרכב פיאט. העיתון הראה שתוך חמש שנים אניילי הוליך את יובה מהמקום השביעי באיטליה לגמר ליגת האלופות. לפניו היה בתפקיד זמן קצר ג'ון אלקן ולפני כן אייש את הכסא ג'יג'י קובולי, איתו עלתה יובה מליגת המשנה.

 

אניילי מונה לנשיא יובנטוס ב-2010 ואז תקציב יובה עמד על 154 מיליון יורו, ואילו של אינטר על 222 מיליון ומילאן 235 מיליון. כיום תקציב יובנטוס עומד על 315 מיליון, ואילו של מילאן 224 מיליון ואינטר 170 מיליון. נפילתם של מאסימו מוראטי וסילביו ברלוסקוני לעומת הצלחת אניילי היא הסיפור הגדול בסרייה א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי