סוזה הופתע על ידי נאפולי, שטיפסה למקום הרביעי

היגואין חוגג את השער
היגואין חוגג את השער | צילום: AFP

פיורנטינה הפסידה 2:1 ותרד למקום השני אם אינטר תנצח את יובנטוס

(גודל טקסט)

שבעה משחקים שוחקו היום (ראשון) במסגרת המחזור השמיני של הסרייה א'. הפתעה נרשמה באצטדיון סאן פאולו שבנאפולי, שם הקבוצה המקומית ניצחה את המוליכה פיורנטינה 1:2. לורנצו אינסינייה (46) וגונסאלו היגוואין (75) כבשו לזכות התכולים, ניקולה קאליניץ' (73) השווה זמנית לקבוצתו של פאולו סוזה, שנעצרה לאחר חמישה הפסדים רצופים. בעקבות הניצחון טיפסה נאפולי למקום הרביעי.

 

שער מרהיב נכבש באטאלנטה, שם הקבוצה המקומית הביסה 0:3 את העולה קארפי, והורידה אותה למקום הלפני אחרון. החלוץ הצ'יליאני, מאוריציו פיניה, נגח את הראשון לקבוצתו בדקה השביעית. בדקה ה-43 הגיע השער היפה של המשחק, ואולי של המחזור כולו: אלחאנדרו גומז הרים כדור כדר מצד שמאל, שהתעופף כל הדרך אל חיבורי הרשת. שער גדול של הארגנטינאי. לוקה ציגאריני (63) חתם את התוצאה בפנדל.

 

 

לאציו פספסה הזדמנות להיצמד לפיורנטינה בפסגה, לאחר שהפסידה לססואלו בחוץ 1:2. דומניקו ברארדי (7, פנדל) וסימונה מיזירולי (60) כבשו למקומיים, פליפה אנדרסון (67) רק צימק. דאנילו קטאלדי מלאציו הורחק בתוספת הזמן עם כרטיס צהוב שני. בעקבות הניצחון טיפסה ססואלו למקום החמישי, בעוד לאציו ירדה למקום השישי.

 

לא הצליח להעניק ל-ורונה את ניצחון הבכורה העונה. פאציני כובש את הפנדל (Gettyimages)

 

בולוניה תמשיך להתבוסס במקום האחרון לפחות לעוד מחזור אחד, לאחר שהפסידה בביתה לפאלרמו 0:1. פראנקו ואסקז (23) כבש את השער היחיד במשחק. ורונה הייתה קרובה מאוד להשיג את ניצחון הבכורה שלה העונה, לאחר שהובילה על אודינזה מפנדל של ג'יאמפאולו פאציני (41), אבל שער של סירל תראו (84) קבע שוויון.

 

תוצאות נוספות:

 

פרוסינונה – סמפדוריה 0:2

גנואה – קייבו 2:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי