אוהדי יובנטוס קראו לפיטוריו של מקסי אלגרי

אלגרי וקייליני. מסתבכים
אלגרי וקייליני. מסתבכים | צילום: Gettyimages

"הגברת הזקנה" המשיכה להתבזות מול סאסואולו. המאמן: "אני אחראי למצב"

(גודל טקסט)

יובנטוס הפסידה אתמול (רביעי) לסאסואולו 1:0, שלפני כמה שנים הייתה יכולה רק לחלום לשחק באותה ליגה עם ה"גברת הזקנה". מצבה של יובה מתחיל להזכיר את זה של צ'לסי והיא מדורגת במקום ה-12 בסרייה א', 11 נקודות מהמקום הראשון שנראה כבר כמשימה בלתי אפשרית.

 

 

אוהדי יובה דרשו לראשונה את פיטוריו של מקס אלגרי וצעקו מהיציע: "אלגרי הביתה, מנדז'וקיץ' שחקן חרא, זאזה אפס", ועוד קריאות גנאי במקום לעודד. פרט פיקנטי לגבי השחורים לבנים: בחמישה משחקים בהם שותף סמי חדירה שהחל את העונה עם פציעה הקבוצה לא ניצחה.

 

 

אלגרי הודה שהקבוצה שלו במשבר: "היינו פשוט חלשים, הענקנו להם בעיטות חופשיות ליד הרחבה ולא הצלחנו לעמוד בלחץ שהפעילו עלינו. הסרייה א' ליגה קשה, וכולם צריכים לתת מאה אחוז. אני אחראי למצב. יש לנו שחקנים איכותיים כמו פול פוגבה ומריו למינה, ולסגל יש מספיק איכות ועומק כדי להציג תוצאות יותר טובות". יובה סיימה את המשחק עם עשרה שחקנים אחרי הרחקת ג'ורג'יו קייליני.

 

גם ג'יג'י בופון אמר שיובה לא יכולה להמשיך כך: "אני מאוד מאוכזב מאיך שהקבוצה שיחקה במחצית הראשונה. אם היינו קבוצה קטנה, הייתי מרוצה מאיך שנראינו אחרי שקיילני הורחק, אבל אנחנו יובנטוס. חזרנו לשחק טוב בשבועיים-שלושה האחרונים ולכן אני מאוכזב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי