בופון: "ברור שיהיו קשיי הסתגלות אחרי השינויים"

בונוצ'י מעדיף לא להסתכל למציאות בעיניים
בונוצ'י מעדיף לא להסתכל למציאות בעיניים | צילום: Gettyimages

הביאנקונרי ינסו להתחזק אחרי ה-2:1 ברומא. באיטליה לעגו: "ביי יובה"

(גודל טקסט)

יובנטוס בהלם אחרי הפסד שני רצוף בליגה והפעם לסגנית האלופה באולימפיקו של רומא 2:1. "הגברת הזקנה" עם אפס נקודות במקום ה-16 בטבלה ולראשונה בהיסטוריה פתחה עונה עם שני הפסדים רצופים. פול פוגבה קיבל ציון 4.5 בעיתון 'קוריירה דלו ספורט'. מאמן יובה, מקסי אלגרי, קיבל ציון 4.5 על ניהול המשחק ב'גאזטה דלו דפורט'.

 

"דז'קו אמר ביי ביי ליובה", הכותרת של ה'קוריירה דלו ספורט' שציין כי שני שחקני נבחרת בוסניה מיראלם פיאניץ' ואדין דז'קו ניצחו את יובה. כעת יובנטוס הלחוצה תנסה לרכוש את הקשר הברזילאי של אינטר,הרנאנס אחרי שקיגסלי קומאן נמכר לבאיירן מינכן וג'וליאן דרקסלר כנראה לא יגיע (לטענת מקסי אלגרי הוא לא יתחום גם בוולפסבורג ויישאר בשאלקה). גם אריק לאמלה מטוטנהאם על הכוונת של יובה. גם שמו של מריו למינה קשר מארסיי הוזכר.

 

 

ב 'טוטוספורט' האיטלקי נכתב: "SOS יובה" והעיתון כתב הקבוצה תנסה להתחזק ביום ההעברות האחרון של הקיץ. מאמן יובנטוס, מקסי אלגרי, צייץ: "עובדים על לתקן את מה שלא עובד. אנחנו לא מרחמים על עצמנו, ונצרף שחקנים חדשים. נגיב במיידיות".

 

 

 

אלגרי אמר במסיבת העיתונאים: "הגבנו טוב אחרי השער הראשון, אבל עלינו כנועים מההתחלה. פגשנו קבוצה מצוינת ולא הצלחנו לצאת מהחצי שלנו במשך מחצית שלמה. הפסד שני רצוף בפתיחת הליגה? אני לא מודאג מכך. אלה דברים שיכולים לקרות בכדורגל. חייבים לשנות מנטליות, אבל יש לנו את כל הזמן שבעולם לצמצם את הפער. אחרי שספגנו הגבנו טוב, אולי היה עדיף שהשופט היה שורק לפנדל לזכות רומא אחרי 29 שניות".

 

השוער הוותיק, ג'יג'י בופון אמר אחרי המשחק: "רומא שיחקה טוב יותר 80 דקות והגיע לה לנצח. לקחנו על עצמנו את האחריות וחזרנו למשחק ב-10 הדקות האחרונות, אבל הגיע לרומא לנצח. כולנו אחראים על ההפסדים. זה לא נתון שאנחנו מכירים בשנים האחרונות. אני בטוח שאין סיבה לדאגה. אי אפשר להחליף חלק גדול מהקבוצה בלי שיהיו קשיי הסתגלות".

 

 

 

מנגד, דז'קו כבש את השער ה-185 שלו בקריירה נגד יובה וגם שערו הרשמי הראשון במדי רומא. המאמן, רודי גרסיה אמר אחרי המשחק: "זו רומא שרציתי לראות. אותה רומא ששיחקה כדורגל גדול ב-18 החודשים הראשונים שלי בקבוצה. לא רציתי שהרכש לוקאס דינייה יפתח אחרי שלא שיחק מיולי, והיו לי פחות אפשרויות בהגנה. זו רק תחילת העונה, אבל אנחנו מקווים לחייך ככה כל העונה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי