מוראטה השווה שיא של דל פיירו

מוראטה. משחק חמישי ברציפות עם שער באלופות
מוראטה. משחק חמישי ברציפות עם שער באלופות | צילום: Gettyimages

יובנטוס התאוששה עם 0:2 על סביליה. אלגרי: "אני מאמין במה שאני עושה"

(גודל טקסט)

יובנטוס של הליגה ויובנטוס של ליגת האלופות הן כנראה שתי קבוצות שונות. בסרייה א', הקבוצה מקרטעת במקום ה-15, אבל בצ'מפיונס הפיינליסטית של השנה שעברה ממשיכה כאילו לא קרה דבר במועדון ואתמול היא שמרה על מאזן מושלם במפעל עם 0:2 על סביליה.

 

אלברו מוראטה השווה את שיאו של אלסנדרו דל פיירו ביובנטוס, כשכבש בחמישה משחקים רצופים בליגת האלופות. "אני שמח שכבשתי ושמח בעיקר על הניצחון", אמר, "פאולו דיבאלה ואני לא משחקים הרבה זמן ביחד, אבל כבר פיתחנו שיתוף פעולה מעולה בינינו".

 

 

גם העיתונים חזרו לפרגן ליובנטוס. ה'גאזטה דלו ספורט' כתב "הסניורה של אירופה", ה'קוריירה דלו ספורט' יצא בכותרת "יובה אירוסטאר" והעיתון של טורינו 'טוטוספורט' התייחס למוראטה: "המטדור".

 

 

"השחקנים הציגו יכולת מצויינת מכל הבחינות, אבל אנחנו צריכים לשלוט טוב יותר בקצב המשחק", אמר מקסי אלגרי בסיום, "במחצית השנייה הקבוצה נראתה טוב יותר בקריאת המהלכים. מול נאפולי לא היינו טובים מבחינה טכנית, אבל הביקורות לא פגעו בי כי אני מאמין במה שאני עושה. בחמש השנים האחרונות שלי במילאן ויובנטוס, תודות לשחקנים שהיו לי, השגתי תוצאות טובות". המאמן התלהב מחואן קוואדרדו: "הוא משחק בקצב אדיר ויש לו טכניקה מצוינת. הוא התחיל ללמוד מתי למסור את הכדור. אם הוא ילמד כיצד לעזור לחבריו יותר, הוא יהיה בלתי ניתן לעצירה".

 

פול פוגבה הופיע למשחק עם תספורת חדשה. אולי זה יעזור.

 

 

מאמן סביליה, אוניי אמרי, אמר: "אני מאמין שנצא מהמשחק הזה חזקים יותר. שיחקנו נגד קבוצה גדולה. יש לנו עוד סיכוי לעלות מהבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי