מנצ'יני: "יש לנו פוטנציאל, אבל יש לנו עדיין עבודה"

שחקני אינטר מציינים מילאנו כחולה
שחקני אינטר מציינים מילאנו כחולה | צילום: Gettyimages

באינטר חגגו מקום ראשון ומאזן מושלם. וגם: באלוטלי חוזר לעצמו

(גודל טקסט)

אינטר היא המלכה של מילאנו. הנראזורי גברו אמש (ראשון) על מילאן בדרבי הגדול 0:1. הקבוצה של רוברטו מנצ'יני התייצבה במקום הראשון עם 9 נקודות מ-9 ואוהדי הנראזורי שואלים את עצמם האם הימים היפים חוזרים בהם זכו בשלוש אליפויות רצופות עם מנצ'יני.

 

אינטר חזרה למקום הראשון כמוליכה לבדה לראשונה אחרי חמש שנים, אבל מנצ'יני לא הסתנוור: "אנחנו עוד צריכים לעבוד קשה. יש לנו פוטנציאל, אבל שלושה מחזורים מהפתיחה הקבוצות עוד לא יכולות להראות את מלוא הפוטנציאל".

 

 

מנצ'יני הפתיע כאשר העדיף את גארי מדל הצ'יליאני כבלם אחורי והשאיר את אנדראה ראנוקיה על הספסל, אבל מנג'ר מנצ'סטר סיטי לשעבר הסביר: "מדל מכיר את שני החלוצים של מילאן מצוין כי שיחק מולם פעמים רבות בנבחרות ולכן העדפתי אותו".

 

מילאן חשבה בגדול בקיץ עם רכש מאסיבי ומאמן מבטיח סינישה מיכאלוביץ', אבל מוצאת עצמה רק במקום ה-12 עם שני הפסדים. גם הבכורה של מריו באלוטלי ששיחק לראשונה במדי הרוסונרי ונכנס כמחליף לא הועילה. יחד עם זאת, באלוטלי מצא את המשקוף ונראה שהימים השחורים שלו בליברפול יישכחו בקרוב. ה'גאזטה דלו ספורט' ציין שאינטר ניצחה בשיניים משער של פרדי גווארין והכי חשוב מרוחקת כעת כעת כבר 8 נקודות מיובנטוס.

 


באלוטלי מרוצה. חוזר לעצמו? (Gettyimages)

 

מיכאלוביץ' טען אחרי המשחק שהוא מרוצה: "מצאתי את מילאן שלי. שיחקנו טוב עם אופי והגענו להזדמנויות. באלוטלי? הוא יודע מה הוא צריך לעשות כדי להצליח".

 

ב'קוריירה דלו ספורט' נכתב בכותרת: "אינטר גברה על באלוטלי אחר". העיתון שיבח את השער של גווארין וכתב שבאלוטלי נכנס ושינה את המשחק של מילאן, אבל זה לא היה מספיק. גווארין, הנדנבויץ' וסנטון קיבלו 7 בעיתון, באלוטלי ודייגו לופס 6.5 במילאן. האם בליברפול צריכים כבר להתחיל לשאול מה עשו לא נכון עם באלוטלי שעשוי לחזור לעצמו העונה בסרייה A?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי