מיכאילוביץ': "הראבונה של באקה מיותרת"

באקה חוגג. כבש צמד
באקה חוגג. כבש צמד | צילום: Gettyimages

מאמן מילאן לא אהב את הניסיון של החלוץ, שגם כבש ב-2:3 על פאלרמו

(גודל טקסט)

מילאן התאוששה מההפסד לאינטר בדרבי 1:0 ורשמה ניצחוון ליגה שני בזכות 2:3 ביתי על פאלרמו.

 

 

הקולומביאני קרלוס באקה שהגיע הקיץ מסביליה, הוכיח אתמול למה מילאן השקיעה בו כל כך הרבה כסף. החלוץ הבקיע צמד (כולל ניסיון להבקיע בבעיטת רבונה אחורית שנכשלה) ואת השלישייה של הרוסונרי חתם שער נוסף של ג'יאקומו בונבנטורה מבעיטה חופשית מצויינת. צמד של אוסקר היליימרק השבדי בפארלמו לא הספיק. בסיום אקה נבחר למצטיין ב'גאזטה דלו ספורט' עם ציון 7.5.

 

 

מאמן מילאן, סינישה מיכאילוביץ', היה עם רגשות מעורבים אחרי המשחק ובחר לתקוף את באקה בגלל הרבונה: "אם אתה עושה את זה – תבקיע. אין מה לעשות תרגילים כאלה אם לא יוצא מהם כלום, אבל הוא הציל את עצמו כשכבש".

 

 

"אנחנו צריכים להיות יותר החלטיים בהתקפה וגם בהגנה", הוסיף מאמן הרוסונרי, "מה שמרגיז אותי שהתחלנו טוב והובלנו ואז כאילו פחדנו מהניצחון ואפשרנו לפאלרמו לחזור. אם אנחנו לא יודעים לשלוט במשחק, צריך פשוט לדחוק את היריב. יכולנו לנצח בהפרש גבוה יותר, אבל האמת שפאלרמו הרשימה אותי. העיקר שנהיה מרוכזים בהגנה".

 

באקה עצמו לקח את הביקורת של מיכאלוביץ' בקלות: "רשמנו ניצחון ענק. אנחנו משתפרים. אני מאושר שכבשתי. נתתי מאה אחוז עבור הקבוצה". מאריו באלוטלי נכנס שוב כמחליף במקום לואיז אדריאנו ועל כך אמר הקולומביאני: "מתי נראה את שלושתנו ביחד? אנחנו עובדים על זה, אבל זה תלוי במאמן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי