בלאנשרד: "כואב לי שכבשתי נגד יובנטוס"

בלאנשרד. הייתי בסערת רגשות
בלאנשרד. הייתי בסערת רגשות | צילום: Gettyimages

הבלם שהשיג לקבוצתו נקודת בכורה: "זה מטורף, אני אוהד גדול שלהם"

(גודל טקסט)

מחזור אמצע השבוע באיטליה הציב עובדה אחת ברורה: יובנטוס בצרות. אחרי חמש מחזורים מדורגת "הגברת הזקנה" רק במקום ה-13 בסרייה A, כשהיא מרוחקת כבר 10 נקודות מאינטר המובילה. הכל עוד אפשרי, אבל התיקו מול העולה החדשה פרוזינונה אמש (רביעי), 1:1, צריך להדליק את כל הנורות האדומות אצל הזברות.

 

"הקבוצה שלי נאיבית", הודה המאמן מקס אלגרי, "בשלב הזה אנחנו יכולים לנצח כל אחת ולהפסיד לכל אחת". יובנטוס ניצחה את מנצ'סטר סיטי באלופות ואת גנואה בליגה, אבל משחק שהיה אמור להיות חד סטרי לחלוטין הסתיים בתיקו.

 

 

לאונרדו בלאנשרד מפרוזינונה השווה בזמן פציעות עבור הקבוצה שעלתה ליגה והשיגה נקודה ראשונה בתולדותיה בסרייה A. קודם לכן כבש סימונה זאזא ליובה בדקה ה-50. אינטר לעומתה שמרה על 100 אחוזי הצלחה עם ניצחון נוסף של 0:1, הפעם על ורונה. בלאנשרד הבלם, שהוא איטלקי למרות שמו הצרפתי, גילה בסיום שרק בסיום העונה שעברה הגיע כאוהד לאיצטדיון בברלין כדי לראות את יובה משחקת נגד ברצלונה בגמר האלופות.

 

"זה מטורף, אני אוהד גדול של יובנטוס, עקבתי אחריהם במשחקים רבים, כולל בברלין", אמר בלאנשרד, "פתאום אני על הדשא בטורינו, משחק ומבקיע מולם. היום הייתה לי סערת רגשות, אבל אני מקדיש את השער למשפחה שלי ולארוסתי. אני שמח שכבשתי, אבל כואב לי שכבשתי דווקא מול יובנטוס".

 

אלגרי ביקש סבלנות מאוהדים: "אני לא כועס, רק עצבני. ספגנו מכדור קרן, שזו טעות שלנו שלא שלטנו במצב. לא היינו צריכים בכלל לאפשר לפרוזינונה להגיע לקרו נגדנו. אסור היה לנו לתת להם הזדמנות להשוות. יש לנו הרבה צעירים שלא רגילים לשחק במועדון גדול והם רק לומדים מהטעויות האלה".

 

יובה יכולה להתנחם בכך שגם רומא הפסידה לסמפדוריה, 2:1 בחוץ. העיתון 'קוריירה דלו ספורט' כתב: "יובנטוס ורומא – איזה פלופ! זאזא כבש, אבל זה לא הספיק". ב'גאזטה דלו ספורט' העניקו 7 לחואן קוואדרדו שהגיע מצ'לסי, אחרי שהיה כישלון ענק שם (עוד מקרה קווין דה בריינה?) ואילו פול פוגבה, השחקן שכל הקיץ היללו ושיבחו אותו ככוכב הענק הבא, קיבל ציון 5.5. אולי בשל כך יובה פשוט לא פוגעת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי