סמפדוריה רוצה מאמן, פיורנטינה דורשת 3 מ' יורו

מונטלה. עדיין תחת חוזה
מונטלה. עדיין תחת חוזה | צילום: Gettyimages

הבלוצ'רצ'יאטי פנו למונטלה במקום זנגה שפוטר, הויולה מערמים קשיים

(גודל טקסט)

שוער העבר של נבחרת איטליה ומאמנה של סמפדוריה, וולטר זנגה, פוטר אחרי שהקבוצה הפסידה 2:0 לפיורנטינה השבוע. באופן מוזר המאמן שמועמד להחליפו הוא וינצ'נזו מונטלה מאמן פיורנטינה בעונה הקודמת.

 

הסיפור לא מעניין במיוחד, אך למרות שהוא הוחלף על ידי פאולו סוזה ה'ויולה' דורשת מסמפדוריה תשלום של 3 מיליון יורו כדי לפצות אותם על עזיבת מונטלה, שמצוי עדיין תחת חוזה עד יוני 2017 ומקבל ממנה שכר כמאמן.

 

 

 

בסמפדוריה טענו שהם לא צריכים לשלם והגישו אולטימטום לפיורנטינה אחרת ייפנו למאמן אחר. הבעיה היא שבחוזהו של מונטלה שהיה אהוד מאוד על אוהדי פיורנטינה יש סעיף שאם הוא עוזב לקבוצה אחרת היא צריכה לשלם עבורו 5 מיליון יורו. כל עוד הוא תחת חוזה וגם אם לא מאמן הסגולים דורשים פיצוי.

 

מונטלה הצליח מאוד עם פיורנטינה בשנים האחרונות, אבל נכון לעכשיו פאולו סוזה מצליח אפילו יותר. סמפדוריה הבהירה שאם דרישת פיורנטינה לתשלום 3 מיליון יורו לא תונמך עד היום הם יפנו למאמן אחר. המועמד שהוזכר הוא ג'יג'י דל נרי.

 

מיכאלוביץ'. האוהדים מתגעגעים (gettyimages)

 

סמפדוריה פיטרה את זנגה לאחר שדורגו רק במקום העשירי עם 16 נק' ו-11 פחות מהמובילות. בעונה שעברה הוליך סינישה מיכאלוביץ' את הקבוצה לעונה מצוינת בה סיימה שביעית ועבר לאמן את מילאן בקיץ.

 

אוהדי לה סמפ דרשו את פיטורי זנגה והנשיא מאסימו פררו ערך פגישת חירום עם אנשי ההנהלה והחליט על הפיטורים: "אנחנו מצטערים על ניתוק היחסים המקצועיים עם זנגה באופן מוקדם ומאחלים לו הצלחה בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי