"אינטר תצטרך לשלם, אך היא זקוקה לסימאונה"

הפרשנים חושבים שאינטר זקוקה לפילוסופיה של צ'ולו
הפרשנים חושבים שאינטר זקוקה לפילוסופיה של צ'ולו | צילום: Getty

הנראזורי טרם מצאו מחליף לדה בור, אבל סימנו מטרה לקיץ: מאמן אתלטיקו

(גודל טקסט)

"אינטר תצטרך לשלם פיצוי לאתלטיקו מדריד אם תרצה להחתימו כבר בקיץ הקרוב אבל היא בהחלט זקוקה לפילוסופיה שלו", כך אמר חוליו אוקמפו, עיתונאי ספרדי בכיר בתכנית רדיו פופולארית. צ'ולו,  שחתום באתלטיקו עד קיץ 2018, אמר בעבר כי "אשמח לאמן בעתיד באיטליה".

 

הנראזורי עדיין לא מינו מאמן במקום פרנק דה בור שפוטר ביום שלישי אחרי ההפסד 1:0 לסמפדוריה ובתום 48 ימים בלבד בתפקיד. סטפנו פיולי, המועמד להחליפו, עדיין לא מונה כך שסטפנו וקי, המאמן הזמני, ינהל את המשחק ביום חמישי מול סאות'המפטון בחוץ בליגה האירופית.

 

 

הרשת כולה גועשת סביב החיבור העתידי המסתמן בין סימאונה לבין הנראזורי. חברת סאנינג שרכשה את המועדון האיטלקי בקיץ החולף מפוצצת בכסף ורוצה להחתים שמות גדולים וזה כולל גם מאמנים. בפגרה הגיעו לאינטר שני שמות גדולים:  ז'ואאו מריו, קשר ספורטינג ופורטוגל והחלוץ גבריאל ברבוסה (גביגול) מסנטוס.

 

המאמן הארגנטיני שיחק בין השנים 1997 ל-1999 באינטר (57 הופעות, 12 שערים) וזכה עמה בגביע אופ"א. אחר כך עבר ללאציו והוכתר כאלוף איטליה ב-2000. כמו כן שיחק בפיזה ואימן בקטאניה.

 

סימאונה במדי אינטר. בסן סירו מפנטזים על קאמבק (Getty) 

 

בתוך כך התייחס סימאונה לניצחון הדחוק של אתלטיקו  1:2 על רוסטוב בליגת האלופות: "שיחקנו רע ואני אשם בכך. קיבלתי החלטות לא נכונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי