1:2 לרומא על אינטר, נאפולי נכנעה לאטאלנטה

|

ספאלטי וחבורתו יצאו מהמשבר ונצמדו לצמרת. דה בור זעם: "עשינו שטויות"

(גודל טקסט)

רומא יצאה מהמשבר הרגעי שלה וניצחה 1:2 את אינטר. אבל מי שבאמת חוגגת היא יובנטוס, שפתחה פער של ארבע נקודות על נאפולי שהפסידה במפתיע 1:0 לאטאלנטה. 

אינטר שניצחה את יובה 1:2 לפני שני מחזורים, צללה למטה בטבלה אחרי שהפסידה לרומא 2:1 באולימפיקו. הנראזורי סיימו רצף של חמישה משחקי ליגה ללא הפסד וירדו למקום התשיעי. יחד עם זאת, הם לא ניצחו שלושה משחקים כולל שני הפסדים שאחד מהם היה לספרטה פראג בליגה האירופית 3:1. 

אדין דז'קו כבש לרומא כבר בדקה החמישית, אבל אבר באנגה השווה בדקה ה-72 שהחזיק ארבע דקות בלבד. אלסנדרו פלורנצי בעט כדור חופשי חזק שפגע בראשו של קוסטאס מנולאס וחדר פנימה. 

למרות ההפסד, באינטר מדברים על ההצהרה אתמול של הבעלים לשעבר של הקבוצה, מאסימו מוראטי, שהוא עשוי לחזור לתפקיד הנשיא. חברת סונינג הסינית שרכשה את המועדון הציעה לו לחזור במקום אריק טוהיר הבעלים הקודם שדי מאכזב כנשיא. "הסינים הציעו לי לשוב לתפקיד הנשיא. יש לי חיבה לרגשות האוהדים ואני צריך לחשוב על החלטתי".


דה בור זועם. כמה טעויות אינטר עוד יכולה לעשות? (gettyimages)

פרנק דה בור שמעמדו שוב מתערער כמאמן זעם בסיום: "עשינו טעויות טיפשיות ושיחקנו לידיים של רומא". על העבירה של סטבן יובטיץ' שהביאה לבעיטה החופשית ושער הניצחון אמר: "רומא קבוצה גדולה ואם אתה שוגה נגדה בצורה כזאת אתה נענש". 

לוצ'יאנו ספאלטי: "זה ניצחון שפתר לנו הרבה בעיות. העונה לא הצלחנו עד כה והיינו חסרי יציבות. אמרתי מתחילת העונה שאנחנו זקוקים לדז'קו וכשהוא יהיה בכושר טוב נרוץ קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי