2:3 למילאן על טורינו, שלושער לבאקה

באקה
באקה | צילום: gettyimages

דונארומה עצר פנדל בדקה ה-95. 0:2 לקייבו על אינטר, נאפולי סחטה תיקו

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)

קרלוס באקה היה מועמד לחצי מהקבוצות באירופה, אבל בינתיים נשאר ובצד האדום של מילאנו בהחלט מרוצים. החלוץ הקולומביאני הבקיע שלושער כבר במחזור הפתיחה וסידר למילאן 2:3 ביתי על טורינו, שלא ניצחה בסן סירו מאז 1985. מלבדו, מי שסחט את רוב המחמאות היה ג'יג'י דונארומה הצעיר, שהדף פנדל בדקה ה-95. אינטר הופתעה בהפסד לקייבו, נאפולי חזרה מפיגור של שני שערים ל-2:2, לאציו ניצחה 3:4 את אטאלנטה.

מילאן – טורינו 2:3

סינישה מיכאילוביץ' הגיע עם שאיפות לנקום בקבוצה שזרקה אותו לפני ארבעה חודשים, אבל החבורה של וינצ'נזו מונטלה שמרה על הבית (גם אם לא תמיד על השער). והרוב בזכות קרלוס באקה, שסיפק את כל התוצרת בהתקפה. 

באקה מצא את הרשת לראשונה בדקה ה-38 ממסירה של איגנציו אבאטה, לפני שכרסיטיאן מולינארו בישל את השוויון לאנדראה בלוטי (48). דקתיים חלפו הקולומביאני השלים צמד אישי, לפני שסגר שלושער מהנקודה הלבנה (62). 

דניאלה באסלי צימק בתחילת תוספת הזמן וטורינו כמעט חילצה נקודה מסן סירו אחרי הרחקה של גבריאל פאלטה (90+4), אך בלוטי בעט ברשלנות וג'יג'י דונארומה זינק והדף. פיניש גדול של השוער בן ה-17, נשימה לרווחה בבירת האופנה האיטלקית.


באקה, פתיחה חזקה (gettyimages)


מיכאילוביץ', עוד מכה מהאקסית (gettyimages)

קייבו – אינטר 0:2 

הרוכשים הסינים ידעו שהקבוצה עדיין לא במיטבה, אבל לא ציפו להפסד בוורונה כבר במחזור הפתיחה. אנטוניו קנדרבה, אבר באנגה, אדר ומאורו איקארדי פתחו בהרכב של פרנק דה בור, ולמדו יחד שיעור ביעילות התקפית באיצטדיון מארק'אנטוניו בנטגודי. 

ואלטר בירסה הסלובקי הבקיע צמד (49 ו-81) לזכות המקומיים, גם המחליפים איבן פרישיץ', מרסלו ברוזוביץ' ורודריגו פלאסיו לא ממש עזרו לאורחים. במחזור הבא הנראזורי יארחו את פאלרמו. מול הקהל הביתי כבר אי אפשר לפשל ככה.


שחקני אינטר, פוזה מוכרת (gettyimages)

פסקארה – נאפולי 2:2 

התכולים נפרדו מהיגוואין, אבל לא ציפו לכזו ירידת מתח דווקא בחוליית ההגנה. אחמד בנאלי (8) וג'יאנלוקה קפרארי (35) קבעו יתרון מפתיע, מה שאילץ את מאוריציו סארי ללכת על כל הקופה בתחילת המחצית השניה. ארקדיוש מיליק עלה לשחק ואיתו דרייס מרטנס, שסחט בעצמו נקודה עם צמד מהיר (60 ו-63). במחזור הבא הנאפוליטנים מארחים את מילאן.


מרטנס, הציל את נאפולי (gettyimages)

אטאלנטה – לאציו 4:3 

המשחק הכי פורה במחזור הפתיחה התרחש בברגאמו והיה מותח עד לרגע האחרון. צ'ירו אימובילה הבקיע את השער הראשון של העיטים העונה בליגה (15), לפני שווסלי הוידט (20) וכריסטיאנו לומברדי (33) עזרו לבריחה. פרנק קסי, הקשר מחוף השנהב, החזיר את המארחת עם צמד (63 ו-67), אך דנילו קטאלדי המחליף החזיר את המומנטום לרומאים (89). אנדראה פטאניה, שעלה בעצמו מהספסל, עוד הספיק לצמק בתוספת הזמן.

גנואה – קליארי 1:3 
ג'יובאני סימאונה, הבן של, צפה מהספסל בחבריו החדשים מסתדרים גם בלעדיו. מרקו בוריילו העלה את האורחים ליתרון (66), אבל ז'ול אנצ'אם (78), דייגו לקסלט (79) ולוקה ריגוני (88) סידרו מהפך.

תוצאות נוספות: אמפולי – סמפדוריה 1:0 (מוריאל 37), פאלרמו – ססואולו 1:0 (ברארדי 31 בפנדל), בולוניה – קרוטונה 0:1 (דסטרו 86).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי