באר שבע מי? אינטר הדהימה את יובנטוס עם 1:2 בסן סירו

אמרת אינטר
אמרת אינטר |

הנראזורי חזרו לליגה והנחילו לאלופה הפסד בכורה. איקרדי ופרישיץ' כבשו

(גודל טקסט)

לעיני הבעלים החדשים שהגיעו לראשונה מסין לסן סירו אותתה אינטר על רצונה לחזור לצמרת הכדורגל האיטלקי, אולי גם האירופי, כשניצחה 1:2 את יובנטוס בדרבי של איטליה. מאורו איקרדי גנב כדרכו את הזרקורים עם שער ובישול לאיבן פרישיץ' (כל חמשת השערים של הנראזורי עד כה העונה הם מתוצרת הארגנטיני, ארבעה כיבושים ובישול), אבל כוכב המשחק היה הקשר האחורי הפנומנלי, ז'ואאו מריו.

 

תחת מריו, אלוף אירופה עם פורטוגל, שלטה אינטר במרכז המגרש מתחילת המשחק ויצאה למתפרצות מסוכנות. אינטר אף ידעה לצאת תוך שתי דקות מפיגור 1:0 משער של שטפן ליכשטיינר בניגוד מוחלט למהלך המשחק. שער הניצחון היה מרהיב והסתיים בראשו של איבן פרישיץ', הקרואטי המצוין שעלה כמחליף. הנראזורי שפתחו רע את הליגה, רשמו ניצחון שני רצוף והתקדמו לעבר הצמרת. ולא לשכוח יש להם בסגל כם את גביגול, החלוץ הברזילאי המלהיב, שרק החל להתאמן עם חבריו. 

 

 

 

יובנטוס עלתה ללא גונסאלו היגוואין וייתכן ששילמה על כך במשחק. רוטציה זה דבר טוב, אבל לא כשמדובר בשק תפוחי אדומה העונה לשם מריו מנדז'וקיץ'. גם פאולו דיבאלה היה חלש וכשסמי חד'ירה הוא זה שמגיע אצלך למצבים אז לפעמים זה נכנס ולרוב זה מוחמץ. הגברת הראשונה הפסידה לראשונה בסן סירו לאינטר מאז עונת 2009/10, העונה האחרונה בה הנראזורי היו בפסגת אירופה וזכו בטרבל – אליפות וגביע באיטליה ובליגת האלופות תחת ז'וזה מוריניו.

 

ופסקה על באר שבע. עם כל הכבוד להישג של ברק בכר ושחקניו, אינטר בצדק התמקדה במשחק אחד, זה מול יובה, והזניחה את האחר. אגב, גם אם סאות'המפטון היתה מגיעה לסן סירו, פרנק דה בור היה עולה בהרכב משני. הכל עניין של סדרי עדיפויות והמאמן ההולנדי יצא גדול.

 

במשחק שנעל את המחזור, רומא נחלה אף היא הפסד בכורה העונה, 1:0 אצל פיורנטינה של פאולו סוזה. מילאן באדלי, קשר נבחרת קרואטיה, כבש את השער היחיד בהתמודדות בדקה ה-82.

 

 

במשחקים נוספים מהמחזור הרביעי באיטליה: אודינזה – קייבו 2:1, קליארי – אטאלנטה 0:3, קרוטונה – פאלרמו 1:1, טורינו – אמפולי 0:0, ססאולו -גנואה 0:2.

 

סאנטי, סגן נשיא של אינטר, עם הבעלים החדשים מסין (AFP)

הרכבים 

אינטר: סמיר האנדנוביץ'; דנילו ד'אמברוסיו, מיראנדה, חייסון מוריו, דוידה סנטון; אנטוניו קאנדרבה, ז'ואאו מאריו, אבר באנגה, גארי מדל, אדר, מאורו איקרדי.

יובנטוס: ג'יאלואיג'י בופון; ג'ורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, מהדי בנאטיה, סטפן ליכטשטיינר, קוודו אסמואה, אלכס סנדרו, סמי ח'דירה, מיראלם פיאניץ'; פאולו דיבאלה, מריו מנדז'וקיץ'.

מהלך המשחק

דקה 19

הזדמנות ראשונה ליובה אבל דיבאלה בעט חלש ולא מדויק והכדור הורחק.


דיבאלה. לא חד בינתיים (AFP)

דקה 29

חד'ירה, שוב הוא, מצד את עצמו חופשי מול השוער וכמו במקרים קודמים (ע"ע סביליה) נגח חלש לידיים של האנדנוביץ'. טוב, חלוץ הוא לא.


חד'ירה. חלוץ הוא לא (Getty)

דקה 33

איקרדי חטף כדור מבונוצ'י אבל לבד מול בופון העדיף לבעוט כדור קשתי שהחטיא את המסגרת, במקום להתקדם ולגלגל פנימה מקרוב.


איקרדי. אינטר בונה עליו (AFP)

דקה 37

פיאניץ' בעט שטוח וחזק מ-16 מ' סנטימטרים מהמשקוף.

דקה 52

קאנדרבה בעט כדור לא חזק שקיפץ על הדשא וכמעט הטעה את בופון.

דקה 58

איקרדי שוב מגיע למצב טוב מול בופון ושוב הבעיטה לא מדוייקת.


איקרדי רוצה לשמוע את אוהדי אינטר. סליחה על באר שבע (Getty)

דקה 62

ההתקפה הכי יפה של אינטר החלה בז'ואאו מריו, המשיכה באיקרדי והסתיימה בבעיטה אדירה של קאנדרבה. בופון היה במקום.

דקה 66

0:1  ליובה – אלכס סנדרו פרץ משמאל חדר לרחבה והעביר רוחב וליכשטיינר, שהוזכר כמי שיעבור לנראזורי, בינואר דחק מקרוב פנימה.

דקה 68

1:1 – באנגה הגביה קרן ואיקרדי נגח פנימה. הרביעי שלו, הרביעי של אינטר.

דקה 78

1:2 לאינטר  איקרדי פרץ לרחבה, נעצר על ידי בופון, אבל השתלט שוב על הכדור ושלח פאלש מקו הרוחב, מסובב לראשו איבן פרישיץ' המחליף שנגח לפינה הרחוקה ופנימה.


פרישיץ'. ותודה לאיקרדי על הבישול (AFP)

דקה 83

פיאניץ' סובב כדור חופשי מעל השער של אינטר.

דקה 89

באנגה, קשר אינטר, מקבל צהוב שני על עבירה מאחור ומסיים את המשחק.


 יובנטוס לא הפסידה לאינטר בסן סירו כבר שש שנים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי