בבכורה של ברוקי: 0:1 למילאן על סמפדוריה

באקה
באקה |

קרלוס באקה כבש במשחק הראשון של המאמן החדש. אירופה בהישג יד?

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)

מילאן יצאה לדרך חדשה עם מאמן טרי על הקווים. כריסטיאן ברוקי החליף את סינישה מיכאילוביץ' ובהופעת הבכורה שלו נהנה מ-0:1 על סמפדוריה של וינצ'נזו מונטלה. מוקדם יותר יובנטוס פתחה פער של 9 נקודות בפסגה, בעוד רומא איבדה נקודות, פיורנטינה ניצחה וגם לאציו חגגה. 

סמפדוריה – מילאן 1:0 

אחרי שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בחמשת המשחקים הקודמים, כריסטיאן ברוקי התייצב על הקווים ועזר לרוסונרי לפתוח דף חדש. כצפוי, זה לא הלך לו בקלות באיצטדיון לואיג'י פראריס בגנואה, אבל שלוש הנקודות חזרו איתו למילאנו. 

זה היה ניצחון שלישי ברציפות של המילאנזים על סמפדוריה, לה לא הפסידו בכל המסגרות מאז אוגוסט 2012. מריו באלוטלי פתח בהרכב, אבל מי שסיפק את הסחורה היה שותפו לחוד, החלוץ הקולומביאני קרלוס באקה. 

בדקה ה-71 ג'יאקומו בונאבנטורה מצא את באקה, שבבעיטה חדה הכניע אמיליאנו ויויאנו. אנדראה פולי, ז'רמי מנז וקווין-פרינס בואטנג עלו מספסל האורחים, שרחוקים 7 נקודות מהמקום החמישי המוביל לליגה האירופית. 

עם כל הכבוד למאבקי הליגה הקשוחים, בצד האדום של מילאנו יודעים שהמשימה העיקרית היא להחזיר את הבטחון העצמי לקראת גמר הגביע מול יובנטוס בסוף מאי. עד המפגש ההוא באולימפיקו, מקווים במועדון שהיריבות יחזרו לכבד אותם.


שוב חיוכים במילאן (gettyimages)


ברוקי נותן גיבוי לבאלוטלי. בינתיים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי