בוז ב-0:0 של פיורנטינה, פאולו סוזה עשוי לעזוב

פאולו סוזה
פאולו סוזה | Gettyimages

הוויולה לא כבשו גם מול אטאלנטה. 1:3 משכנע למילאן בחוץ על קייבו

(גודל טקסט)

פאולו סוזה על סף פיטורים אחרי תיקו 0:0 בין פיורנטינה לאטאלנטה ואחרי שריקות הבוז הצורמות מצד אוהדי הקבוצה בארטמיו פרנקי. הוויולה מסובכת בתחתית ומדורגת רק במקום ה-14, שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

 

מתחילת העונה היו דיבורים על גירושין לאחר שהנהלת פירונטינה לא העמידה לאקס מכבי תל אביב את החיזוק הנדרש. מכת פציעות גרמה לכך שקבוצת הצמרת מהעונה שעברה נפלה לתחתית כשהיא מציגה עם יכולת רעה מאוד.

 

 

"לאוהדים יש כל הזכות לשרוק לנו בוז", נשמע סוזה מיואש במסיבת העיתונאים לאחר שקבוצתו כבשה רק שישה שערים בשבעת המחזורים הראשונים, "יש כל מיני סיבות ליכולת הרעה ואנחנו חייבים לעבוד קשה כדי להשתפר וזקוקים לזריקה של ביטחון. במחצית השנייה אחרי החילופים נראינו יותר טוב".

 

הוויולה לא ראתה ניצחון במשך חמישה מחזורים. מנכ"ל פיורנטינה, פנטלאו קורבינו, הצהיר: "יש לקבוצה את כל הכלים כדי להתמודד בשלוש חזיתות שונות, בליגה, בליגה האירופית ובגביע. זה לא יהיה קל, אבל זה כן אפשרי". השאלה שנותרה פתוחה האם זה יהיה תחת הדרכתו של סוזה.

 

מילאן מתקדמת, לאציו ניצלה בדקה ה-97

יוראי קוצ'קה בשער נהדר ואמבייה ניאנג העלו את הרוסנרי ליתרון מבטיח של 0:2 על קייבו. ולטר בירסה צימק לקראת הסיום והעניק תקווה למארחת, אבל עמוק בתוספת יצא קרלוס באקה למתפרצת שהסתיימה בבעיטה והסטה אומללה של דאריו דיינאלי לרשתו הוא, 1:3 למילאן.

 

בולוניה עמדה על סף הפתעה גדולה ברומא כשהוליכה 0:1 על לאציו משער של פליפ הלנדר השבדי בדקה ה-10, אבל השופט הוסיף למשחק שבע דקות וצ'ירו אימובילה ניצל זאת כדי לכפות שוויון 1:1 בדקה ה-97. גם קרוטונה, האחרונה בטבלה, היתה קרובה לסנסציה כשהוליכה על ססואולו משער של דייגו פלקינלי בדקה השנייה, אך סטפנו סאנסי ופייטרו לאמלו הפכו תוך ארבע דקות בסיום המשחק (83 ו-86).

 

אימובילה. לא רק לשיר צדק יש סיוטים ממנו (Getty)

 

במשחק נוסף: גנואה – אמפולי 0:0.

 

גרמניה: רד בול נותן להם כנפיים

האם נותר מישהו שממשיך לפקפק בכוונותיה של רד בול לייפציג להשתלב בעונה הבאה בליגת האלופות? אחרי ששברו את השיא לעולה חדשה בבונדסליגה עם פתיחת עונה של שישה משחקים ללא הפסד, ניצחו שחקניו של ראלף הסנהוטל 0:1 בוולפסבורג וטיפסו למקום השלישי בטבלה.

 

שחקני לייפציג חוגגים. הלסטר של גרמניה? (Getty)

 

שער הניצחון של האורחת הושג משיתוף פעולה סקנדינבי בדקה ה-70: יוסוף פאולסן הדני בישל לאמיל פורסברג השבדי ולייפציג רק במרחק של שתי נקודות מבאיירן המוליכה.

 

במשחק נוסף: מיינץ -דרמשטאט 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי