ג'ו הארט פישל בבכורה, מילאן נפלה וטוטי הכריע

ג'ו הארט
ג'ו הארט | צילום: gettyimages

שוער טורינו פספס קרן וספג בהפסד. הרוסונרי נכנעו 1:0 לאודינזה. הכוכב בישל וכבש

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)

לא לבכורה כזו ציפה ג'ו הארט, שכבר במשחקו הראשון באיטליה פספס הגבהת קרן וראה את הכדור טס לרשת שלו בדרך להפסד של טורינו. מילאן הפסידה לאודינזה משער בדקה ה-88, הגשם השוטף הביאה לדחיית משחק אחד ולעצירה ממושכת בשני. אלא שבאותה הפסקה נכנס למגרש פרנצ'סקו טוטי ובתוספת הזמן הוא כבש בפנדל את שער הניצחון הדרמטי של רומא.

רומא – סמפדוריה 2:3 

קפיטנו, הקיסר, המושיע. איך שלא תקראו לו, תמיד הוא יהיה שם. פרנצ'סקו טוטי עלה מהספסל בהפסקת מחצית גשומה וארוכה במיוחד, בישל ובעומק תוספת הזמן מצא את הרשת מהנקודה הלבנה. 5 שערים ב-7 משחקי הליגה האחרונים שלו ועונה 23 ברציפות בה הוא מבקיע בסרייה A. אגדה. 

המפגש נפתח עם שער של מוחמד סאלח מבישול של דייגו פרוטי (8), לפני שלואיס מוריאל (18) ופאביו קוואליארלה (41) הפכו. ואז הגיע הגשם, הפסקה ממושכת ולאחר מכן טוטי בן ה-39, שבישל לאדין דז'קו את שער השוויון (61). הג'יאלורוסי עם 7 נקודות מ-9 הראשונות ואחרי המשחק מול פלזן באירופה הם יתארחו אצל פיורנטינה.


טוטי, הבקיע ב-23 עונות רצופות (gettyimages)

מילאן – אודינזה 1:0 

הפסד שני בשלושה מחזורים לרוסונרי, שהציגו שוב הגנה רעועה וספגו ברגע בו כבר לא ניתן היה לתקן. ג'יוזפה יאקיני העלה במחצית השניה את סטיפה פריצה מהספסל והמחליף הקרואטי דאג להכניע את ג'יג'י דונארומה בדקה ה-88. במחזור הבא לא יהיה להם קל יותר אצל סמפדוריה. 


שחקני מילאן, פוזה מוכרת (gettyimages)

אטאלנטה – טורינו 1:2 

ג'ו הארט התייצב בין הקורות לראשונה מאז חתם באיטליה ומהר מאוד דאג להראות מדוע לא היה לו מקום בשער של פפ גווארדיולה. יאגו פאלקה אמנם העלה את האורחת ליתרון (54), אבל כעבור דקתיים השוער האנגלי יצא גרוע לכדור קרן, פספס וספג מאנדראה מאסיילו. מאוחר יותר גם פרנק קסי הכניע אותו מהנקודה הלבנה (82) והנקודות נשארו בברגאמו. 


קסי, גם הוא הכניע את הארט (gettyimages)

תוצאות נוספות: בולוניה – קליארי 1:2 (ורדי 23, די פרנצ'סקו 74 / ברונו אלבש 83), קייבו – לאציו 1:1 (גמבריני 51 / דה פריי 54), גנואה – פיורנטינה (נדחה בגלל הגשם).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי