דיבאלה רוצה להאריך חוזה, אברה מסמן זכייה באלופות

דיבאלה. יובה עדיין מרגשת אותו
דיבאלה. יובה עדיין מרגשת אותו | צילום: Getty

ב-19:00 באתר: יובנטוס מול ססואולו, פיאניץ' והיגוואין אמורים לפתוח

(גודל טקסט)

יובנטוס תשחק בשבת (19:00, שידור ישיר כאן באתר) באצטדיונה מול ססואולו במסגרת המחזור השלישי בליגה האיטלקית. העיתון "טוטו ספורט" מדווח שהחלוץ הארגנטיני של הקבוצה, פאולו דיבאלה, רוצה להאריך את חוזהו בגברת הזקנה מעבר לשנת 2020, מרות שהיה מבוקש בעונה החולפת על ידי ברצלונה.

 

דיבאלה העלה באינסטגרם תמונה שלו ביובה סטדיום, שחגג אתמול חמש שנים להיווסדו וכתב: "זה התיאטרון של מי שחולם חלומות והרקע להצלחה הראשונה שלי". החלוץ שהגיע בעונה שעברה מפאלרמו השתווה לקרלוס טבס בעונה הראשונה שלו ביובה עם 19 שערי ליגה.

 

מיראלם פיאניץ' צפוי לערוך בכורה בהרכב יובה לצד דיבאלה וגונסאלו היגוואין . פיפיטה, הרכש היקר בליגה (90 מיליון יורו), נכנס העונה פעמיים כמחליף וכבש שער בניצחון על פיורנטינה 1:2. כמו כן מיראלם פיאניץ' צפוי לשחק לראשונה ולעלות גם בהרכב.

 

 

 

Lo sfondo dei miei primi successi, il teatro di quelli che sogno. #happybdaystadium

A photo posted by Paulo Dybala (@paulodybala) on

 

מאמן יובה, מקסי אלגרי, הפתיע עם שטפן ליכטשטיינר בהרכב הפותח, למרות שהשוויצרי כלל לא נרשם בסגל לליגת האלופות. "יש לי שלושה שחקנים בעמדה הזו ולכן ליכשטיינר ישחק מחר. יש לי חבורת שחקנים מוכשרים, המאפשרים לי לשנות מערך ואני עשוי לחזור ולעשות זאת בהמשך העונה, תלוי נגד מי אנחנו משחקים", הסביר אלגרי.

 

אלגרי התייחס גם לקלאודיו מרקיזיו שהתאמן חלקית השבוע. "אסור להחיש את החזרה שלו כדי שלא יסבול מפציעה נוספת", אמר מאמן יובה. חואן קוואדרדו יהיה בסגל. "פתחנו את העונה עם שני ניצחונות אבל יחד עם זאת ססואולו קבוצה טובה מאוד שכל פעם עושה לנו צרות", סיכם אלגרי, "אחרי שייגמר המשחק הזה נתמקד במשחק נגד סביליה ב(שלב הבתים של) ליגת האלופות".

 

ליכטשטיינר. ציוות מפתיע (Getty)

 

"לזכות בליגת האלופות היא מטרה שלנו, אבל אני לא רוצה למכור חלומות", אמר המגן פטריס אברה ל"סקיי איטליה", "ניקח את זה משחק אחרי משחק. יש לנו חדר הלבשה של אלופים ואנשים שמבינים את משמעות החולצה של יובנטוס".

 

ססואולו, שתשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית,  פתחה את העונה עם עם שלוש נקודות משש אפשרויות. המאמן שלה אוזביו די פראנצ'סקו אמר: "יובה עשתה השקעה גדולה בקיץ והיא יותר איכותית משנה שעברה, גם ללא פול פוגבה".

 

באיטליה פורסם רשמית שגביע הסופרקאפ בין יובנטוס ומילאן יתקיים ב-23 בדצמבר בדוחא, קטאר.

 

הרכב משוער: ג'יג'י בופון; מהאדי בנטיה, לאונרדו בונוצ'י, ג'יורג'יו קייליני; שטפן ליכטשטיינר, סמי ח'דירה, מיראלם פיאניץ', ג'ראלד אסמואה, אלכס סנדרו, פאולו דיבאלה, גונסאלו היגוואין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי