דיווחים: יובה תנסה לצרף את רקיטיץ' כבר בינואר

איבן רקיטיץ'
איבן רקיטיץ' | צילום: gettyimages

אלופת איטליה לא הצליחה להביא את מאטווידי, הקרואטי של בארסה מועמד

(גודל טקסט)

יובנטוס חיפשה בנרות קשר מחליף לפול פוגבה. מיראלם פיאניץ' הצטרף, סמי ח'דירה נשאר וחואן קוואדראדו הוחזר, אבל אף אחד מהם לא נותן את היציבות ולא מכתיב קצב במרכז השדה כפי שעשה הצרפתי בשנים האחרונות לצד אנדראה פירלו וארתורו וידאל. 

הגברת הזקנה עמדה להחתים את מוסא סיסוקו בקיץ האחרון, כאשר גם בלז מאטווידי היה קרוב מאוד לסגירה. אלא ששני הצרפתים לא הגיעו ובינתיים מסימיליאנו אלגרי מאלתר. זה לא אומר שהוא ויתר על עושה משחק שקול יותר במרכז השדה. 

על פי הפרסומים בספרד ובאיטליה, יובנטוס תנסה להחתים כבר בחלון ההעברות של ינואר את איבן רקיטיץ'. הקשר הקרואטי הפך בברצלונה למחליפו של צ'אבי, המנוע בלב שיטת הנעת הכדור של הקטלונים. וכנראה שהרוטציה של לואיס אנריקה שכנעה את האיטלקים לנסות לעשות מחטף. 


רקיטיץ', ייפגע מהרוטציה בבארסה? (gettyimages)

בינתיים, איבן רקיטיץ' סובל מפציעה בגיד אכילס ויחסר לנבחרת קרואטיה במשחקי מוקדמות גביע העולם, כמו גם חברו מריאל מדריד לוקה מודריץ'. קשר בארסה לא יעמוד לרשות ארצו במשחקים מול קוסובו ופינלנד, לאחר שלא שיחק במדי בארסה במשחק האחרון בשל אותם כאבים. 

איבן רקיטיץ' בן ה-28 החל את הקריירה שלו בבאזל השווייצרית, לפני שעבר לשאלקה. הוא פרח במדי הקבוצה הגרמנית, עבר לסביליה ובחלוף ארבע עונות עלה צפונה לברצלונה. בעונה הנוכחית כבר הספיק לכבוש שני שערים ב-9 משחקים במדי הבלאוגראנה בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי