דל פיירו: "יובנטוס תיזום ותנצח 1:2 את מילאן"

באקה ובונוצ'י. ייפגשו שוב הערב
באקה ובונוצ'י. ייפגשו שוב הערב |

הנסיך בטוח כי קבוצתו לשעבר לא תתקשה מול היריבה הגדולה (21:45)

(גודל טקסט)

מילאן תארח הערב את יובנטוס במסגרת המחזור ה-32 של הסרייה A (21:45, שידור ישיר בספורט2).

 

בעבר הלא רחוק היה זה קרב ענקים שעשוי להכריע את זהות האלופה, אך כיום שני מועדוני הפאר הללו נמצאים בכיוונים כמעט מנוגדים. מי שהיה שותף ללא מעט מפגשים גדולים כאלה הוא אלסנדרו דל פיירו, כוכב לשער של הגברת הזקנה, שגם הוא מכיר בעוצמה שפעם היה למפגש.

 

 

"במשך שנים זה היה המפגש הכי גדול בליגה, במיוחד בשנות ה-90", אמר דל פיירו לגזאטה דלו ספורט, שנשמע בטוח בסיכויים של הקבוצה שעימה הוא כה מזוהה: "אני מאמין שיובנטוס תיקח את היוזמה ותשלוט בכדור, בעוד מילאן תתרכז בהתקפות מתפרצות. בסוף יובה תנצח 1:2".

 

האמת שההימור על הביאנקונרי הוא לא מפתיע. הגברת הזקנה בדרכה לאליפות חמישית ברצף באיטליה, מחפשת ניצחון 21 מ-22 משחקיה האחרונים בליגה ומובילה על פני נאפולי השנייה ב-6 נקודות כאשר נותרו שבעה מחזורים לסיום העונה.

 

מאידך הרוסונרי מדשדשים במקום השישי, במרחק 14 נקודות מרומא השלישית והכרטיס האחרון לליגת האלופות. שחקניו של סינישה מיכאלוביץ' לא ניצחו בארבעת משחקיהם האחרונים בליגה, ולא גברו על היריבה מטורינו מאז נובמבר 2012 (0:1 משער של רוביניו), ומאז הפסידו את שבעת המפגשים האחרונים. השתיים גם ייפגשו בגמר הגביע האיטלקי ב-21.5.

 

מילאן תחסר את אמבאיה ניאנג הפצוע ואת אנדראה ברטולאצ'י המושעה. מסימיליאנו אלגרי יפגוש את האקסית ללא ג'יורג'יו קייליני ומרטין קאסרס הפצועים, וללא פאולו דיבאלה שעדיין לא כשיר לחלוטין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי