היגוואין מחכה לאקסית. קייליני: הוא שמר את הגולים

היגוואין
היגוואין | צילום: Gettyimages

החלוץ במפגש מסקרן. ראש עיריית נאפולי: "שיגיע עם גלאי מתכות"

(גודל טקסט)

משחק מפתח או סוג של משחק עונה. יובנטוס תארח ב-21:45 (ישיר בספורט2) את נאפוליבקרב שהיה בשנתיים האחרונות בין שתי הראשונות וכעת הביאנקונרי ביתרון 4 נקודות על החבורה מדרום איטליה.

 

שיא נאפולי, אאורליו דה לאורנטיס, הכריז כי לא ייסע לטורינו כסולידריות עם אוהדי הקבוצה שלא מורשים להגיע למשחק, אבל מי שיעמוד במוקד הוא כמובן גונסאלו היגוואין שיפגוש לראשונה את הקבוצה אותה נטש בקיץ עבור 90 מיליון יורו.

 

 

"היגוואין שומר את השערים לנאפולי. זה הולך להיות משחק יוצא דופן. יהיה להם מוזר לראות את אותו אחרי כל כך הרבה שנים. האם יחגוג כשיבקיע? זה לא מעניין אותי. הכי חשוב רק שיבקיע", ציין בלם יובה, ג'יורג'יו קייליני.

 


היגוואין וקייליני, שומר את השערים? (AFP)

 

ראש עיריית נאפולי, לואיג'י די מג'יסטריס, חימם את האווירה כשאמר: "אם היגוואין יגיע אלינו שילך עם גלאי מתכות ואלף שומרים. לאוהדים היה קשר מיוחד איתו והוא קטע אותו. לא מאמין שהוא יכול ללכת ברחובות נאפולי".

 

מאמן יובה, מסימיליאנו אלגרי, ניסה להנמיך את חשיבות התוצאה כשאמר: "גם אם ננצח האליפות תיקבע באפריל ולא באוקטובר. ברור שזה מפגש עצום, אבל חשוב לנו גם לשמור כוחות לליגת האלופות השבוע. מבחינתי כרגע המשחק נגד ליון חשוב יותר, כי אנחנו רוצים להבטיח עלייה לשלב הבא".

 

קלאודיו מרקיזיו שחזר לשחק לראשונה אחרי חצי שנה ב-1:4 על סמפדוריה עשוי לרדת לספסל. המאמן אלגרי לא רוצה להעמיס עליו. במקום פטריס אברה שספג מכה עשוי לשחק סטפן ליכטשטיינר שלא רשום לאלופות. בגלל פציעתו של פאולו דיבאלה, היגוואין ומריו מנדזוקיץ' אמורים לפתוח בחוד.

 

הרכבים משוערים
יובנטוס: ג'יאנלואיג'י בופון, ג'יורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי, סטפן ליכשטיינר, סמי חדירה, הרנאנס, מיראלם פיאניץ', אלכס סנדרו, מריו מנדזוקיץ', גונסאלו היגואין.

 

נאפולי: פפה ריינה, אלסייד היסאי, קאלידו קוליבאלי, ניקולה מקסימוביץ', פאוזי גולאם, אלאן, ז'ורז'יניו, מארק האמשיק, חוסה קאייחון, לורנצו אינסיניה, דרייס מרטנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי