ויטסל חיכה 13 שעות, זניט סרבה לשחרר

ויטסל. חיכה 13 שעות וזה לא הספיק
ויטסל. חיכה 13 שעות וזה לא הספיק | צילום: Gettyimages

הבלגי היה במשרדים של יובנטוס ועבר בדיקות, אך הרוסים לא מצאו לו מחליף

(גודל טקסט)

לא פחות מ-13 שעות ישב הקשר הבלגי אקסל ויטסל במשרדיה של יובנטוס בטורינו וחיכה שסניט תיתן את האור הירוק להשלמת העסקה, אבל זה לא קרה.

קשר נבחרת בלגיה שוחרר על ידי המאמן רוברטו מרטינס מהמשחק של השדים האדומים הערב מול ספרד בשביל שיוכל להשלים את מעברו לאלופת איטליה (21:40 בספורט1 וב-HD), אבל הרוסים סרבו לשחרר את הקשר כל עוד לא יצליחו לסכם עם מחליף והפילו את העסקה.

הביאנקונרי היו אמורים לשלם לזניט 18 מיליון יורו לפני בונוסים וכבר אישרו לשחקן לעבור בדיקות רפואיות בטורינו, אך לא מעבר. מי שאמור היה להגיע במקומו לזניט הוא אנדראס סמאריס מבנפיקה, עסקה שנפלה ופגעה גם בבלגי שאמור להגיע לישראל בעוד שבועיים למשחק הליגה האירופית נגד מכבי תל אביב.

ויטסל מאוכזב, ויש לו סיבה לכך (Gettyimages)

יש לציין כי דקות לפני סיום חלון ההעברות הודיעו הרוסים כי הם מוכנים לשחרר את ויטסל, אך זה היה מאוחר מדי כדי להשלים את הניירת ולהעבירה בזמן להתאחדות המקומית. גם יובנטוס נאלצה להודיע ברגע האחרון לשחקן כי עליו להישאר, וזהו הרננס שתוכנן לעבור לגנואה.

ויטסל מסיים את חוזהו בתום העונה (יוני 2017) ונראה כי בינואר הקרוב הוא יחתום בקבוצה אחרת ללא כל תמורה, שבוודאי יובנטוס תחכה לו גם אז ולא מן הנמנע שתנסה לרכוש אותו במחיר מינימלי של כ-5 מיליון יורו כדי שיצטרף חצי שנה לפני תום חוזהו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי