זוגתו תקפה, טוטי התנצל: "מחבק את ספאלטי"

טוטי. עכשיו אני מבין כמה אשתי סבלה כשזרקו אותי מרומא
טוטי. עכשיו אני מבין כמה אשתי סבלה כשזרקו אותי מרומא | צילום: Getty

כוכב רומא, שחוגג 40, מכבה שריפות ומקבל מחמאות כמו השוואה לג'ורדן

(גודל טקסט)

"אני רוצה להדגיש שהיחסים שלי עם מאמן רומא לוצ'יאנו ספאלטי ונשיא המועדון ג'יימס פאלוטה מצוינים", כך אמר פרנצ'סקו טוטי לאחר המתקפה של אשתו על השניים בראיון ב"גזאטה", "אני מחבק את המאמן שלי ואנחנו עובדים כולם עבור מטרה אחת, הצלחת הקבוצה".

 

אילרי ביאסי, אשתו של קפטן הג'יאלרוסי שחוגג היום 40, דיברה על התקופה הקשה בעונה שעברה בה נזרק הקפטן מהסגל לאחר סכסוך עם המאמן וכינתה את ספאלטי 'בן אדם קטן וחסר רגשות'. "אשתי דיברה מתוך אהבה אלי ורק כעת אני קולט כמה היא סבלה באותה תקופה", הוסיף טוטי. אגב, ביאסי עצמה היאמנחת האח הגדול האיטלקי ודמות מוכרת בארץ המגף.

 

ההתקפה המחודשת על הפרשייה מהעונה הביאה לביקורות קשות באיטליה. "אם ספאלטי לא משתף את הקפיטאנו הוא מקבל על הראש מהתקשורת ואם הוא משתף מבקרים אותו שטוטי מבוגר מדי", אמר לוצ'יאנו מוג'י מנג'ר יובנטוס לשעבר, "טוטי הוא אייקון  אבל הוא חייב לשים את טובת הקבוצה במקום הראשון אחרת הוא יהיה נטל על הקבוצה".

 

רודי גרסיה, מאמנו לשעבר של טוטי ברומא, מיהר להגן: "אני מצטער שלא הצלנו לזכות בליגת האלופות כי זה היה מגיע לפרנצ'סקו ככדורגלן". המאמן הוותיק אריגו סאקי השווה את טוטי למייקל ג'ורדן וגילה כי ניסה פעמיים להעביר אותו מרומא ללא הצלחה.  "כשחזרתי למילאן אחרי שאימנתי את הנבחרת ניסיתי להחתים אותו", אמר סאקי, "שהייתי מנהל מקצועי בריאל מדריד הצעתי להביא את טוטי במקום זינדין זידאן אבל הוא פשוט לא רצה לעזוב את רומא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי