טוטי פורח מחדש, לסטר מעוניינת בו

השלים עם ספאלטי. טוטי
השלים עם ספאלטי. טוטי |

הקיסר כבש צמד תוך 3 דקות והוביל את רומא ל-2:3 דרמטי, ראניירי התקשר

(גודל טקסט)

יממה לאחר שכבש צמד דרמטי, נראה שפרנצ'סקו טוטי רלוונטי מתמיד. לפי הדיווחים האחרונים, מנג'ר לסטר קלאודיו ראניינרי התקשר לטוטי וניסה לשכנע אותו לשחק עונת פרישה במדי השועלים בגיל 40 ולא לשחק בארה"ב.

 

השיחה בין שני האיטלקיים התקיימה לאחר שדובר על כך שטוטי יעבור לשחק בניו יורק קוסמוס, שמשחקת בליגה השנייה בארה"ב בה משחק גם הישראלי עידן ורד, בקבוצת אוטווה פיורי. השניים שיתפו פעולה בעבר במשך שנתיים כאשר ראניירי אימן את רומא.

 

 

הרים טלפון וחיזר. ראניירי (gettyimages)

 

טוטי כבש אתמול (רביעי) צמד ב-2:3 הדרמטי של רומא על טורינו, והציל את הקבוצה פעם שנייה מהפסד. בדקה ה-86 טורינו הובילה 1:2, טוטי נכנס כמחליף ותוך שלוש דקות כבש צמד, שער שדה ופנדל, והוביל את המהפך.

 

"זה היה כמו סיום של סרט הוליוודי, אין לי מילים", תיאר בהתפעלות קשר רומא, אלסנדרו פלורנצי."איזו הופעה של פרנצ'סקו, זה פשוט לא ייאמן. בזמן הפנדל החזקתי את הידיים שלי והתפללתי לאלוהים שפרנצ'סקו יכבוש. כולנו יודעים שהוא יכול לשנות הרבה ברבע שעה, הוא היה צריך רק שלוש דקות הפעם. אני לא זה שמקבל את ההחלטה, אבל כשהבוס זורק אותו פנימה למגרש, הוא נותן את הסחורה".

 

כמו סיום של סרט הוליוודי. פלורנצי (gettyimages)

 

הצמד שם סופית את הריב הגדול שהיה לקיסר עם המאמן לוצ'יאנו ספאלטי, שהכריז שהשניים פתחו דף חדש. ספלאטי כבר כינה את טוטי "השחקן המביך בעשור האחרון", וטען שהוא משחק קלפים כל יום עד 2 בלילה. הפעם הוא נשמע שונה: "טוטי מקור חשוב מאוד לרומא, אבל אני לא מתחרט שאני מספסל אותו. זה ניצחון חשוב עבורנו בעיקר לאור התוצאות האחרות".

 

ספאלטי הוסיף: "טוטי עשה מה שביקשתי ממנו משחק שני ברציפות, כמו ב-3:3 נגד אטלנטה. כשטוטי על כר הדשא כל האצטדיון בטירוף וזה מטריף גם את שאר שחקני הקבוצה. כשאנחנו בקשיים הוא השחקן שמתאים למצב הזה. אני יודע שהוא לא אוהב את ההחלטות שלי, אבל יש לי אחריות גם כלפי שחקנים אחרים. מצד שני יש כאן חוסר איזון בין היותי מאמן להיסטוריה המדהימה וההישגים של השחקן הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי